pondělí 22. prosince 2014

Laky na nehty

Kolekce mých laků na nehty


Řazeno od těch podle mého názoru nejhorších, až po ty nejlepší.

10. Laky od Vietnamců, z Kiku, Maxi hitu atd.
 sice jsou levné, a proto si je kupuji, jdou lehko odlakovat, ale myslím si, že jsou na nehtech škodlivější než laky z drogérií a parfumérií. A také jsou nekvalitní a snadněji se odlupují, popraskávají, potřebujeme mnoho vrstev.


 Praskací lak, který vydrží ani ne den.


 Krásná barva, ovšem velmi snadno se odlupuje.



4 vrstvy.. to mluví za vše.



9. Essence
Zatím nejhorší drogérkový laky, které jsem kdy zkusila.
Když se odlakují barva je všude. Nevydrží ani dva dny bez odloupnutí.


8. Avon
Laky z Avonu mě zklamali na plné čáře a hlavně tenhle rychlo schnoucí. Schne pomaleji než ostatní laky a jeho textura je příšerná.


7. NYC
To už je o něco lepší, než ty tragédi předtím, ale i tak schne pomalu, musím nanášet více vrstev a hned se oprýská.

6. Catrice
Tyhle laky už kryjí ve dvou vrstvách (to je pro mě maximum), ale moc dlouho také nevydrží.


5. Zlatá středí cesta laky od Maybelline

 Tenhle zelený má opravdu krásnou barvu, hezky kryje i v jedné vrstvě. Jeho minusem je jeho výdrž, moc toho nedává asi tak 3-4 dny a to už i s odloupanými částmi.

Růžový neonový lak jsem hledala dlouho, až jsem ho jedou konečně našla. A ano zklamal mě na plné čáře!! Nekryje, odlupuje se a ten "neon" nic moc.

4. Tenhle lak se přiznám jsem si koupila v Černé Hoře na tržnici a je boží. Dlouho vydrží, je ho velká lahvička, celkem dobře kryje, no prostě na to, že  je z pouličního stánku super.




3. Bipa laky
Ty jsou mega dobrý, skvěle kryjou, jsou krásně barevny, levný, pravda sice v malé lahvičce to ale nevadí, alespoň nevyschnou.
Béžový jsem půjčila kamarádce a dosud se nevrátil.




2. Asi se budete divit.......Miss Sporty laky
a ano podle mě jsou fajn a levný.
 Tenhle lak hrozně rychle schne (dávejte ho na jakýkoli barevný lak v jedné vrstvě). Na nehtu Vám vytvoří něco jako šmirgl papír texturu. Mě osobně přijde super vánoční.


 Stará dobrá zlatá dávám ji na béžový lak a je to pěkné. Například všechny nehty béžové a jen prsteníčky zlaté.


 Když jsem si kupovala tenhle lak myslela jsem že je černý..., děkuji drogérkové světlo :D. Teď jsem za něj ráda má skvělou barvu.

 Třpytky a k tomu červený co víc dodat. Na červený lak a vánoční nálada je tady.


 Awww tenhle lak je také boží, miliuju ho na nohu.
Všechny laky od Miss sporty, co mají obal/ název "lasting colour maxi" jsou opravdu dlouhotrvající, na mě vydrží celý týden a to je co říct, když nepoužívám žádné nad laky a pod laky.


 Starou dobrou béžovou nic nezkazíme.

A tenhle červenej je mega, ve skutečnosti je mnohem tmavší a hezčí.

Konečně číslo jedna, samozřejmě jsem nevyzkoušela všechny laky, zatím u mě tedy vede...

1. Rimmel
Prostě jeden z nejlepších drogérkových laků. Super barvy, které celkem fajn kryjou, moc se neloupe a vydrží také něco kolem týdnu.


 Tenhle lak kryje v jedné vrstvě, pro lepší efekt ve druhé. Ano to není zázrak, ale je to nejlepší bílý lak, co znám. Rita Ora kolekce se opravdu povedla.


 Krásná vojenská barva, která schne opravdu celkem rychle.


 Glitter Bomb muehhhhe!!!!!!!! Nejlepší. Ty si prostě musíte kupit. Stojí za to a když je zkombinujete s nějakou pěknou barvou je to amazing.



 Tady u toho nemám slov.
Opravdu dopřejte si alespoň jeden lak Glitter Bomb.




A teď kombinace 

Samozřejmě je jich nekonečně mnoho, já jsem vybrala ty, které jsem v posledních měsících nosila.

 Světle modrá a třpytky.


 Tmavší modrá a třpytky.


 Sice to nevypadá nic moc, ale na rukou je to ta nejvánočnější kombinace červených a třpytek.


 Tahle ve skutečnosti tmavě červená a zlatavé bomby mě nehorázně baví. Nejhezčí je to, když si dáte na špičku nehtu nejvíce třpytek a postupně ubíráte až nakonec nemáte žádné, jen ten červená lak.


Kombinace bílé a třpytek krásně zahraje.


 Stejně jako takhle kombinace.


 O tomhle snad nemusím mluvit. Každý vidí, že tahle kombinace je nadčasová, alespoň pro mě.


 Francouzská manikůra z Těhle dvou laků vypadá famózně.


 
 Nakonec červená a bílá. Když tohle vidím, napadá mě jedině muchomůrka.
Což takhle si udělat nehty jako její puntíkatý klobouk?




Žádné komentáře:

Okomentovat