pátek 16. ledna 2015

3x zdravá snídaně



Asi jste už byli v té situaci, kdy jste se ráno nadjeli a po chvíli jste opět měli hlad, či jste se díky této snídani cítili nafouklí, unavení...

Já pro Vás mám tři typy snídaní, které Vás zasytí na dlouhou dobu, dodají Vám energii a potřebné látky do těla a k tomu chutnají opravdu ale opravdu famozně.


1. Ovesná kaše 

můj největší miláček. Mě chutná ta od Emca. Také je tu ten způsob nedělat kaši z prášku ale prostě si ji doma udělat.

Jahodová je velmi dobrá, ovšem když si koupíte obyčejnou a přidáte si do ní cokoli, co Vám chutná, je to lepší.



 Já si do ní v zimě přidávám hlavně mandarinku. Ano zní to divně ale chutná výborně. Ovesnou směs zaliji vodou, dám do mikrovlnky na 30 sekund a poté přidám mandarinku. A opět ohřeji dle toho, jak je třeba. JOOO ohřátá mandarinka chutná opravdu dobře věřte mi! Hlavně vyberte dobré mandarinky takové ty co mají jemnou kůru tam, kde je rozlupujete (viz. obrázek na konci článku). Dále si do ovesné kaše dá přidat jakékoliv ovoce dle chuti. Velmi dobré jsou také mixy oříšků, či sušeného ovoce.

Moje dnes oblíená kaše vypadá asi takhle :D. Nesuďme knihu podle obalu!!!!!!!




2. Jogurt

jakýkoli jogurt, mě osobně nejvíce chutná ovocná, či bíla(sladká) Activia. A musím říct že to, co o ní říkají v reklamě je z velké části pravda, ovšem jen u té bílé obyčejné, nesladké. Víte jakou myslím.
K jogurtu je také nejlepší ovoce, musli (sice ty moje nejsou žádné extra zdravé a na hubnutí ale tak proč ne, někde se začít musí), oříšky,...

Nej kombinace Nutella + banán + bílý jogurt (kyselý)




 3. Musli s mlékem

Okořeňte svoji misku s musli a mlékem ještě oříšky, či ovocem (jahody, borůvky, maliny, banán,...)


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------






 Kokosové chipsy, nikdy jste o nich neslyšeli? V prodejně s bio potravinami určitě nějaké najdete pro milovníky kokosu jsou jako stvořené a také se dají přidat do čehokoli. Ale pozor pokud je necháte dýl otevřené ztrácí chrupkavost (nevím, jak jinak to říct, no nekřupou) a jsou prostě hnusný.

Žádné komentáře:

Okomentovat