pátek 2. ledna 2015

Jak zhubnou??

Podle mě jednou z nejčastějších předsevzetí do dalšího roku.
Říkáte si "od zítřka začnu cvičit", "příští týden zajdu do fitka", " až se udělá hezky, půjdu běhat", "po svátcích začnu jíst zdravě", ... je toho tolik a stejně to dodržíte maximálně pár dní nebo vůbec.

Já mám pro Vás také pár typů, jak zhubnou a cítit se lépe.
A to bez drastického cvičení, samozřejmě že bez cvičení to nejde, ale pro začátek si myslím, že tohle bude stačit. Přeci jen je leden, Vánoce nedávno skončili, cukroví je v mrazáku...

  1. Je to klišé, ale musíte se mít rádi, mít motivací a věřit, že to dokážete. Ze začátku to bude dřina, ale po chvíli zjistíte, že Vás to vlastně baví, cítíte se, líp, jste na sebe pyšní a tak dále.
Ne nadarmo se říká:

                              : Každý Vás vidí tak, jak Vy vidíte sami sebe.

                              : Věř, bež a dokážeš to

                              : Stačí chtít a mít motivaci






        2. Strava!! 

Je velmi důležitá. Snídaně - k té si můžete dát i něco sladkého, přeci jen je to první jídlo, které hned spálíte, ovšem Vám musí dodat energii do startu dne.
                                                    Malá svačinka se v práci i ve škole hodí. Dodá Vám další potřebnou energii. Uvidíte, pokud si dáte svačinku, že se Vám bude hned líp myslet i pracovat. Například nějaká malá sušenka a ovoce je dobrou volbou.
                                                     Oběd u toho se už snaže jíst zdravější a méně kalorická, zároveň ale vydatná jídla. Žádný fast food.! Dejte si rýži s masem, salát nebo třeba zelnou polévku.
                                                      Další malá svačinka. Já osobně nejím odpolední svačinu, ale přesouvám se rovnou k večeři, kterou si dávám okolo páté hodiny. A poté okolo sedmé si dám ještě zelený čaj.

A pitný režim? Ten je velice důležitý.! Voda je největší spalovač tuků, a proto by jsem měli vypít denně okolo 2 litrů vody, to já ovšem nedávám. Vypiuju okolo jednoho litru a dva hrnky neslazeného čaje, popřípadě hrnek mléka a hrnek 100% ředěného džusu. Na mě, člověka který dříve nevypil ani to, je to dobré, postupně se snažím pít více.
A samozřejmě omezte alkohol.
Pamatujte, že jedno pivo se spaluje 30 minutovým karidem (přibližně).

       3. Pohyb, nedílná součást hubnutí.

Já ovšem netvrdím, že se musíte dřít v posilovnách, kupovat si domu drahé stroje na cvičení a podobné věci. A rozhodně nedoporučuji posilovat tělo, pokud chcete shodit, nejdříve musíte zhubnout a pak až posilovat. Pokud budete posilovat, svaly se Vám uloží pod tuk, který ovšem ve větší míře zůstane. A proto nejdříve hubnout a pak až zpevňovat.
A jak se nejlépe hubne? 30min. kardio 3x týdně
http://www.youtube.com/watch?v=fcN37TxBE_s
                                                  &
                                       Běhání - pro mě top! S kámoškou v přírodě, začít pozvolna a postupně přidávat vzdálenost. Na poprvé stačí chvíle, 800 metrů, a pak až půjdete příště, dáte si víc nebo ještě zůstanete u 800set... záleží na kondici, na tom jak často budete chodit běhat a jak Vám to půjde. Nenasazujete si tolik, kolik nebudete zvládat, časel budete lepší a lepší, nebojte.
 P.S. Hubnout začínáte po uběhnutí 1km.

Hlavně se nevzdávejte!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=G1FdSFy6Bjo

A teď nějaké pohodlnější typy

Chůze stačí půl hodiny denně. Procházka, nakupování...

Turistika, výšlapy, pochody

Střídáním rychlé chůze, běhu a pomalé chůze. Například s pejskem

Úklid, při tom se také spaluje, taková půl hodinka s vysavačem není nikdy k zahození.

Hlídání malých neposedných dětí, hraní si s nimi

Tančete, například s rádiem, je to účinné a zábavné.

Jelikož je ta zima, tak proč si nezajít na brusle, lyže, snowboard a pak v létě na kolečkáče nebo na plovárnu, či k moři.

Hula Hop je také fajn, sice bude pár dní trvat, než se to naučíte, ale poté vydržíte točit i během celého Vašeho oblíbeného televizního pořadu. Já jsem živý důkaz.

A co jóga

Zumba

Dokonce i při přemýšlení spalujete kalorie, takže se učte a vymýšlejte nové věci.

Spánek je také velmi důležitý pro Vaší psychiku, odpočinek a spaluje kalorie.

A samozřejmě spalujeme i sexem.

Je toho tolik, co dělat, stačí něco dělat.
Tak začněte teď, ne až zítra. první dva měsíce stačí upravit si jídelníček a k tomu vyzkoušejte ty pohodlnější typy. Až si na to zvyknete, zkuste přidat i to kardio nebo běh. A poté, až zhubnete do Vaší milé velikosti, stačí už jen zvolnit, ale dodržovat tento plán a k tomu přidat občasné tak 3x týdně posilování problémových partií, jako je například bříško, zadeček a boky.

Uvidíte, že se k tomu vysněnému cíli dostanete.

A za každou cenu dodržujte bod 1.

Žádné komentáře:

Okomentovat