neděle 11. ledna 2015

Mramorové nehty

Už jsem měla dost jedno barevných nehtů, všude na facebooku, we <3 it a podobných aplikacích jsem viděla krásné mramorové nehty. Vždy jsem si říkala, že je to moc pracné, že to dělat nebudu. Nedávno jsem se však rozhodla, že to zkusím.

A výsledek? Budete překvapeni.

Nejdříve postup:

Stačí obyčejná miska vody s pokojovou teplotou.
Poté do ní začnete postupně kapat různé barvy laků na nehty, nejlepší je dát si jako první kapku bílý lak.
a když už jste spokojeni, s pomocí párátka uděláte s nakapaných laků nějaký tvar, musíte si ovšem dát pozor, aby jste neporušili krustu těch laků.
Nakonec stačí opatrně ponořit jeden nehet nebo i více do vody tak, aby si lak jako by sedl na Vaše nehty. Chvíli necháte ve vodě, ve které s pomocí toho již zmíněného párátka odstraníte přebytečný lak. Nesmí se totiž poškodit to, co se Vám vytvořilo na nehtu, když budete vytahovat prst z vody.
A jako poslední stačí očistit prst od zbylého laku.

Zní to jednoduše, ale realita je trochu jiná.
Četla jsem tento návod v češtině i angličtině, dívala jsem se i na několika videí, všude byl postup stejný a to takový, jaký jsem napsala.

Má to vypadat přesně takhle:





Tak proč jsem já dopadla takhle??? :DDDDD nepříjemné



Na závěr chci jen říct, že nic se nevyrovná jen jedné barvě na jednom nehtu, či třpytkám nebo jedním nehtem jinak. Vypadá to dle mého názoru nejlépe a není to taková piplačka, která stejně dopadne..na prd.
Zkoušela to i moje sestřenka a dopadla stejně.. tak opravdu kde je chyba.?

Žádné komentáře:

Okomentovat