sobota 24. ledna 2015

Padání a růst vlasů

Padají Vám vlasy? Ať se snažíte jakkoliv, nerostou Vám?
Měla jsem stejný problém.

Tak jsem zkoušela spoustu věcí.

Co opravu pomáhá a co ne?

 




Hair clinic
Ne!!! Stojí to hromadu peněz a nepomáhá to, prostě hrůza.
Užívala jsem kapsle a ano musím říct, že ty by ještě šly.
Ale ten šampon a Vlasový aktivátor o tom je škoda mluvit. Dle mého názoru to nedělá to, co slibuje.




Tenhle přípravek mi předepsali na kožním. A také nepomohl, měla jsem jen pocit, že je to ještě horší a vlasy jsou ještě mastnější.




Kokosový Olej, každý ho vychvaluje, já nechápu proč.
Ano na vaření, pokožku, řasy atd. je celkem fajn, ale na vlasy mi opravdu nepomohl.
Ovšem mnohem lepší než předešlé varianty.





Arganový olej z Avonu. Celkově všechen arganový ojel pomáhá(ale nečekejte žádné zázraky), ten je spíše na regeneraci, posílení, lesk... a není ani tak drahý.




A tady je šampon, který mi opravu pomohl.
Příjemně voní, dobře myje, je sice drahý, ale vyplatí se do něj investovat.
Laroche-Posay, je vidět, že Francouzi umí.

Je jasné, že padání vlasů a jejich růst nevyřešíte přípravkami na vlasy, i když Vám některé mohou značně pomoci.

A co je nejlepší.?!

Zajít ke kadeřnici, nechat si ostříhat konečky.
Přestat se stresovat.
Používat kvalitní šampon a masku na vlasy.
Popřípadě i olejíček.
Dodržovat pitný režim.
Jist zdravě.
Sportovat.
A pokud i pak budete mít stále problémy, navštivte lékaře.

A nakonec, padání vlasů může způsobit i antikoncepce, či genetika.
Růst vlasů taktéž. Dokonce i délku.
Každý dospělý člověk má jednu určitou délku, do které když mu narostou vlasy, tak dále nerostou.







Žádné komentáře:

Okomentovat