středa 18. února 2015

JAK NA AFOAMERICKÝ ÚČES?

Kdo by nechtěla takhle krásné vlásky? Já ano, sice mám taky kudrnaté, ale jinak.

A proto jsem se rozhodla vyzkoušet triky etnických krásek, jak na kudrnaté vlasy.



No a jak to dopadlo?

Nejdříve Vám popíšu postup, který je přesný jako ve videu.
http://www.youtube.com/watch?v=sjfSVrWUWGE
Slečna ve videu má dlouhé rovné vlásky a kudrny jí opravdu seknou. Řekla jsem si, když se jí udělají takhle krásné vlasy a to je má rovné, mě s přírodními kudrmani se udělají určitě ještě hezčí. Omyl velký omyl.
Já jsem dopadla hrozně, je pravda, že jsem nepoužila na vlasy před zakroucením stejný přípravek jako ona ale byl na podobné bázi (dle mého názoru stačí i nějaký olejíček nebo něco podobného).
Z čehož vyplývá, pokud nemáte tak moc kudrnaté vlasy jako slečna na tomto videu http://www.youtube.com/watch?v=AURbiW5qBsk ,(které opravdu závidím, sice je s tím afrem práce ale je to dokonalé), nemáte šanci si je doma takhle natočit.

Pokud ovšem máte dlouhé rovné vlasy máte šanci, že dopadnete jako dívka na prvním videu.

Pokud máte afro vlasy a nebo dlouhé kudrnaté, (protože po jejich natočení se Vám zkrátí minimálně o deset centimetrů) dopadnete přibližně jako dívka na druhém videu.

A pokud máte kudrnaté vlasy, ne příliš dlouhé asi tak po klíční kosti. Dopadnete jako já :D vlasy jsem měla asi tak k ušním lalůčků, byly opravdu hodně zakroucené to se mi líbilo a věřím v to, kdybych měla delší vlasy a praxi v tom jak si je dobře natočit, aby nikde nestály a bylo to rovnoměrné, že to bude pěkné.
Ovšem nevím, jestli mi to za to rozčesávání, zničené pinetky (pírka) a vypadané vlasy stojí.

Za pokus ano ale za nějaké častější natáčení asi ne.

Rada na závěr ...

za zkoušku v dny, kdy jste doma a nemusíte se bát možných nepříjemných následků to stojí, zjistíte jestli chcete nebo budete konkurovat etnickým kráskám výše.

Žádné komentáře:

Okomentovat