úterý 17. února 2015

MISS SPORTY KOSMETIKA

Kosmetik miss sporty patří k těm nejlevnějším z našich drogérií a proto od ní nemůžeme očekávat zázraky.

http://www.miss-sporty.cz/ 

Dnešní recenzi proto přizpůsobím právě tomu, že je levná a nebudu ji přirovnávat k ostatním dražším a kvalitnějším značkám.
Každý ví, že u kosmetiky se vyplatí si připlatit, to ovšem neznamená, že všechny produkty od levných výrobců jsou špatné. Právě proto jsem výrobky rozdělila do dvou sekcí ty dobré, do kterých když zainvestujete tak to nebude propadák a do té v které budou výrobky kterým by jste se měli vyhnout dle mého názoru obloukem.
Již na začátku říkám že je to pouze můj názor, každý má na výrobky jiné požadavky.

Jdeme na to, začnu od propadáků:


tahle řasenka (pump 24h booster waterproof) je naprosto šílená a rozhodně ji nedoporučuji vyhněte se jí obloukem a to velkým ani za těch 90 Kč nebo kolik mě stála nestojí.!!
Prostě naprostá tragédie: je vodová a rozhodně ne voděodolná, nedělá žádný řasy, spíše je máte horší než, kdyby jste si ji nedali.



So perfect Stay coverstick oo1 light neboli-li korektor. Je naprosto na prd ta textura je nepříjemná, nekryje, je nepřirozený a celkově ble. Vím, že spoustě lidí vyhovuje ale mně osobně ne.

Na obrázku, kde je všechna má nastřádaná miss sporty kosmetika tuhle tyčinku můžete také vidět. A říkáte si, že této kosmetiky mám hodně i když ji neopěvuji. Je to tím, že jsem si jí kupovala když jsem byla ještě mladá a nezkušená a nechtěla jsem do kosmetiky vrážet tolik peněz (ehm.. loni :D). Teď už ale vím, že to byla jen začátečnická nevědomost a jsem dostatečně poučená.
Dále na tom obrázku vidíte i nějaký lesk a jsou tam i tužku na oči o těch se ovšem ani nemá cenu zmiňovat.

So Matte Perfect Stay Smooth Pressed Powder v odstínu oo3 Dark jsem používala v létě a opravdu se neosvědčil opět to bylo lepší bez něho, proto jsem se rozhodla, že bych ho mohla používat jako bronzer ale to také skončilo zle.

Make-up So Matte Perfect Stay oo2 ligh Vás rozhodně neudělá matte a perfect. Spíše lesklou a s flekama, vůbec nekryje, přijde mi jako by ho kůže ani nedokázala vstřebat. A já ho jak debil používala tak dlouho, nedělejte stejnou chybu jako já.
P.S. dělají se po něm zbytečné pupínky.

Fix Cat´s eye liner waterproof ani nevím v jakém odstínu ale to nevadí, protože ho rozhodně nedoporučuji. Vodovej, hned vyschl a ta linka nebyla nic extra na konci jeho životnosti jsem ho začala používat na obočí a to nebylo tak hrozné, ovšem naše obočí si zaslouží lepší produkty nemyslíte?

Stíny 401 Blue eyes mají vytvořit smokye eyes. Noo jako ano vytvoří ale to by jste museli mít opravdu dobrou podkladovou bázi, trpělivost jelikož ta pigmentace není slavná, ale jak už jsem na začátku řekla za ty peníze se to dá. Ale to nejhorší je, ta prášivost a fakt, že se slévají a opadávají už v momentě, kdy je aplikujete.

Tady u toho produktu jsem na vážkách, jelikož jsem ho tak často nepoužívala, protože na očích to vypadalo jako monokl. Ovšem ta barva sama o sobě byla hezká mají dokonce i zlatou a ta se mi také líbí, pokud použijete jako podklad bílou linku nebo i černou, tak to nevypadá až tak zle. Ta výdrž není ledajaká ale tomuhle produktu ji odpustím.
Linka Studio Lash Metallic Eye liner o13 purple hit a troufnu si říci, že i ty ostatní odstíny je celkem fajn a pokud hledáte nějakou barevnou linku třeba na ples, party nebo i jen tak na okoření Vašeho make-upu, za těch pár korun se vyplatí do ní jít a vyzkoušet si jestli by Vám tento typ linek sedl a po dalším uvážením si popřípadě koupit nějakou dražší variantu. Řekněme si to na rovinu kdyby jste si koupili linku za 400 Kč a pak zjistili, že to není nic pro Vás byli by jste zklamaní. A porot se vyplatí to nejdříve vyzkoušet na levnějších produktech, berte ovšem na vědomí, že kvalitou budou jinde to také musíte zvážit.

Teď se již přesouváme k těm lepším produktům:


Tvářenka Ohh! blushed again v odstínu oo2 Rose je opravdu pěkná a vhodná pro začátečníky, jelikož je těžké to s ní přehnat, stačí opravdu  jednou až dvakrát přes ní přejet štětcem a máte jednu růžovoučkou tvářičku, která bude vypadat přirozeně. A za ty peníze je to opravdu fajn produkt.

Řasenka Pump up Booster (fialová) je dobrá a za ty peníze za to stojí. Dá se dobře odlíčit, má fajn konzistenci i kartáček (ten je větší ale mě tak vyhovoval) musíte si na něj ovšem zvyknout a pokud nechcete utrácet za řasenku přes sto korun, což je i tak směšná částka, jděte do ní. V tomhle případě znám totiž mnohem dražší a horší řasenky.

Linka Pump booster waterproof, která patří k modré vodě odolné řasence, která byla mega propadákem není zas tak špatná ba je dokonce super, dobře se s ní manipuluje, je levná má hezkou barvu a vydrží toho opravdu hodně a pak se začne bohužel drolit a pokud ji máte na sítnech začne se drolit po pár hodinách. Přesně to se mi stalo na maturáku a byla jsem z toho v šoku, že můj milášek se drolí na stínech ale zas tak hrozné to nebylo na začátku vydržela a nikdo si toho nevšiml až pak když jsem se furt kamarádek ptala, jestli je to vidět, tak si toho všimli. A po zbytek večera zůstala tam kde měla a to už byla větší tma lidi byli opilejší takže v pohodě :D.
Vodě odolná není a dá se naprosto skvěle odlíčit.

A nakonec laky:


začnu z levého horního rohu tam je lak z řady Club bring colour quick dry a musím říci, že schne celkem rychle a na nohou mi vydrží bez zničení přes jeden měsíc.
Hned vedle je 3D lak Crush on you. Pod ten musíte dát nějaký barevný aby ukázal svou sílu, která je poté opravdu velká. Ostatní mi říkali, že je to jak šmirgl papír, mě se to ale líbí. Jeho mínus je odlakování a to, že se loupe. Ovšem když to tak vezmeme, loupe se takže vy si ho sloupnete a nemusíte odlakovávat.
Následující laky jsou Lasting colour maxi brush up to 10 days. Tahle řada je fajn má boží kartáčky, které se hodí spíše na větší nehty, vydrží toho dost a mají i pěkné barvy a ta cena je velmi výhodná ostatně stejně jako u ostatních laků. A poslední tu máme laky Oh my gem, pod které když dáte jiný lak dokážou toho hodně hlavně ten zlatej ale když to porovnám s ostatníma zančkama, což jsem říkala hned na začátku, že nebudu ale aby jste si to dokázali představit..., jsou nic moc, také lacinější. Ale ta cena to vyrovná, takže nevím udělejte si na to vlastní názor, je totiž jasné že v porovnání s dražšími budou horší. Ale v porovnání se stejně levnými nebo jen tak bez jakéhokoliv porovnání nejsou špatné ani zázračné.








Žádné komentáře:

Okomentovat