úterý 17. února 2015

QUICK TIPS #2

Aplikace We Heart It


http://weheartit.com/

tuhle app jsem si v poslední době oblíbila opravdu ale opravdu hodně.

Je plná isnpirace a krásných obrázků.

Můžete zde sledovat kolekce ostatních lidí nebo si vytvářet své vlastí kolekce obrázků a pokud se Vám jakýkoli líbí tak ho heartněte, či přidejte do své kolekce, sdílejte..

Jak jsem ale už řekal tahle app je hlavě o inspiraci najdete zde cokoli od motivačních citátů, zvířátek, make-upu, oblečení, DIY přes cestování, vaření až ke sportu, dekoracím, architektuře, filmu, muzice, celebritám... a to vše na jednom obrázku, je to naprosto dokonalá aplikace, na které se může vytvořit i závislost. Já jsem schopná projíždět jen hlavní stránku půl hodiny a pak přecházím k stránkám, které mám follownuté.

Prostě kdo nezkusí, nepochopí, tak směle do toho odinstalovat to můžeta vždy a jde to i přes pc.
















Žádné komentáře:

Okomentovat