čtvrtek 19. února 2015

QUICK TIPS #4

SMOOTHIE

 

Jelikož jsem milovníkem léta a všeho, co s ním souvisí, tak mě dnešní prosluněný den inspiroval k dalšímu nápoji, bez kterého si léto nedokážu představit a to Smoothie.

Smoothie je nápoj, který bych charakterizovala jako polo koktejl, polo jogurt a polo zmrzlinu.

Dá se udělat tak měř z čehokoli ovoce, zeleniny, s přídavkem jogurtu, zmrzlinu, džusu, mléka...

Co do něj tedy dát...?
Cokoli, co Vám chutná,
jak jsem již řekla ovoce, zmrzlinu, džus, řecký jogurt, býlí jogurt, kokosové, mandlové, vanilkové no jakékoli mléko, kokosovou vodu,bylinky, zeleninu, ... fantazii a chuti se meze nekladou. 

Můžete přidat klidně zmrzlinu i jogurt nebo mléko i zmrzlinu...klidně všechno nebo nic z toho, opravdu záleží na individuálních chutích.

A jaká byla ta moje chuť? Či varianta co dům dá, tak i tak to bylo výborné a rozhodně ne poslední smoothie mého života.


 Nejprve jsem si z mrazáku vyndala borůvky, aby to bylo pravé smoothie, měl by být alespoň jeden druh ovoce zmražený, až pak to má tu pravou chuť. A jako druhé ovoce jsem použila půlku banánu.
 Neodolala jsem a přidala i trochu zmrzliny.
 A na konec asi polovinu 150 g řeckého jogurtu. Ten můj byl s medem.

Poté jsem všechny ingredience rozmixovala. My doma bohužel nemáme originální smoothie maker a tak jsem se musela spokojit tímto tyčovým mixerem, který mi posloužil velmi dobře.

Tady už je finální produkt, konzistenci nedokážu popsat. Snad jen mohu říct řiďte se vlastím instinktem, ten Vám poradí kdy přestat mixovat.

A závěrem pár odkazů na další druhy smoothie zdravé mňamky.


P.S. smoohtie je na světe už tak dlouho, je to jen můj pocit nebo se sem k nám do ČR dostane vše tak pozdě a navíc je to drahé, to platí se vším.

Žádné komentáře:

Okomentovat