pátek 20. února 2015

QUICK TIPS #5

MANDLOVÉ MÁSLO

Nedávno jsem byla s kamarádkou v obchodě s bio potravinami, kde jsem si koupila na ochutnání malou mističku  mandlového másla.

Nejdřív jsem vůči němu byla skeptická, bála jsem se, že to dopadne jako s burákovým máslem, které mi opravdu moc nejelo (alespoň to, které jsem si koupila v Lidlu při amerických dnech).
Kamarádka mě ovšem přemluvila a jsem za to ráda.
Tahle malá vanička stála 35,- Kč. Velká stojí pak okolo 130,- Kč.

A musím říct to máslo je opravdu výborné, nedokážu ho ani k ničemu přirovnat.
Můžete ho jíst i samotné.


Takže jsem si udělal mandlový den. Ani nevím, kolik obsahuje kalorií, jelikož jsem se to nikde na obalu nedočetla a googlit se mi to nechtělo.
U snídaně se přece může hřešit (a u následné odpolední svačinky...nooo :DD).

K snídani jsem si dala mandlové máslo a banán + mandlové máslo a marmeládu.
Byla jsem nucena použít opečený rohlík, nebylo to špatné ale je jasné, že na tousťáku nebo něčem podobném by to bylo mnohem lepší.

A k odpolední svačince jsem si dopřála banánový "špíz" spojený mandlovým máslem (obalený ve vodní lázni rozehřáté čokoládě).
Který jsem nechala v mrazáku, aby čokoláda ztuhla.
V mrazáku jsem to nechala asi 4 hodiny, ne-li více a bylo to opravdu hodně ztvrdlé, musela jsem chvíli počkat, než se mi pochoutka trochu roztála.
Musím ovšem říct, že je to dobré zmražené i polozmražené.


Není to žádné umělecké dílo, ovšem chuť je více než umělecká.

P.S. je to snadné, rychlé, levné a zdravé,
jelikož mandlové máslo obsahuje spoustu nám prospěšných látek.


Žádné komentáře:

Okomentovat