sobota 21. února 2015

RELAXACE

RELAX  DAY

Je to hrozná zpráva ale jarní prázdniny se blíží ke konci.
Tedy alespoň ty moje.
Takže je na čase užít si posledních pár dní v mojem případě před začátkem školy a udělat si relax day například v neděli, hezky den před začátkem dalšího úmorného týdne.
Ten kdo chce do dalších dní vkročit pravou nohou, ať zkusí násldovat můj nedělní relax rituál.

1. Spánek je základ a proto by jste si měli dát nefalšovaných osm hodin spánku.
Když spíme, tělo spaluje tuky, odpočívá, připravuje se na všechny nástrahy po probuzení, je důležitý pro naší krásu, psychickou i fyzickou stránku.
Nepodceňujte spánek!!

2. Snídaně, nejdůležitější jídlo dne
dejte si pořádnou, vydatnou a zdravou snídani, která Vás pořádně nakopne:
jogurt s ovocem a vločkami, ovesná kaše s oříšky, palačinky či lívance a pro milovníky slaných snídaní je tu pořádná anglická snídaně.



3. Po snídani, která je v mém případě v posteli spolu s mým oblíbeným seriálem, filmem či YouTubem následuje můj klasický nedělní rituál a to je dlouhá procházka se psem, při které mi slehne snídaně a může následovat běh. Jelikož jsem před zimu nic nenaběhala, moje fyzička dost utrpěla a proto začínám s kratšími vzdálenostmi a postupně navyšuji.

4. Když doběhám, přijdu domů a první, co udělám kromě převlečení je to, že si jdu umýt hlavu a dopřeji si i masku na vlasy.
Momentálně používám tento šampon a masku a musím říct, že dělá potěšující objem a krásně voní. Rozhodně bych ho mohla doporučit.


5. Poté ještě s turbanem na hlavě si jdu uklízet své oblečení ve skříni. Je to taková moje rutina, kdy si každou neděli přerovnávám oblečení, kupodivu je to velmi oddychová činnost, po které následuje velmi dobrý pocit z toho, že mám pokoj jako ze škatulky. (Jelikož si uklízím v sobotu).

6. Lunch time (v mém případě někdy okolo 2 hodiny)

7. A přesouváme se k odpolední aktivitě
film, četba, nákupy,... 
Mojí zimní nedělní aktivitou je bruslení s kamarádku. Vždy máme dobrý pocit z toho, že sportujeme, baví nás to a k tomu je to pro mě velmi dobrá relaxační činnost. Relax přece neznamená, že musíte jen ležet.


8. Poté následuje lehká véča, jím naposledy v pět hodin, aby moje tělo dokázalo vše strávit a já šla spát s prázdným žaludkem. Věřte nebo ne budete lépe spát.
A jelikož se z bruslí vracím až okolo půl sedmé večer hladová jako vlk, proto lehká véča například baby karotky.
9. Hurá do vany!!
horká voda, svíčky, pěna či bath bomb od Lushe, maska na obličej, Vaše oblíbené songy, kniha, časopis či seriál...
https://www.lushcz.cz/



10. Už stačí jen dokončit Váš beauty proces nehtama, obočím, krémem a je to.
Připravte si věci na další den, ulehněte do postele k jakékoli Vaší oblíbené činnosti. A nakonec si dejte alespoň těch 7 hodin spánku.

Garantuji Vám, že další den ráno se probudíte odpočatí, zrelaxovaní s dobrou náladou a připraveni na následující hektický týden jak už v práci, ve škole, nebo doma s dětmi.
A nezapomeňte, je to také o psychice, zrelaxujte během dne i sovou mysli a zustaňte pozitivní.

P.S. každý je jiný a proto má každý jiné metody na to, jak relaxovat. Tohle byl můj návrh, který Vás doufám inspiroval k Vašemu vlastnímu lazy/relax dni.

Žádné komentáře:

Okomentovat