sobota 7. března 2015

ČESKÉ HRADY - LETNÍ KULTURNÍ FESTIVAL

ANEB JEDEN Z NEJLEPŠÍ FESTIVALŮ V ČR

 

 

Už jste někdy navštívili tento festival?
Já dvakrát a letos to bude potřetí a musím říct, že rok od roku se těším na Hrady čím dál tím víc.

Je tam jak skvělá atmosféra tak interpreti.


 


Můj nejbližší hrad je Rožmberk nad Vltavou a nemohou si stěžovat, jelikož tam jezdím autobusem, nemám žádný problém s parkováním, což ostatní mají. Na to pozor je tam fakt málo místa na parkování v tomto případě platí, kdo dřív přijde, ten dřív mele.



Do areálu se nesmí brát jídlo ani pití. Z čehož vyplývá, že pokud chcete jíst nebo pít musíte si to koupit tam, či vyjít ven z areálu a zajít si dolů do městečka.
Mě to problém nedělá. Najím se než tam vejdeme, když je hlad do města je to kousek a pití, to jsem nucena kupovat z velké části tam. Co si budeme povídat je to nutnost.



Záchody... ehm.. TOI TOI, co jiného ale dá se to i druhý den večer byly celkem přijatelné.

Čímž se dostáváme k tomu, že festival trvá dva dny až do letoška býval první den dle mého názoru suchý a většina lidí tam jezdila až na druhý den.
Letos se ovšem pořadatelé rozhodli, že dají silné interprety jak na první tak na druhý den. (Nebudu se zaobírat tím proč. Každému musí být jasné, že je to kvůli výdělku a doufejme, že i kvůli tomu, aby se festival zvedl ještě na větší úroveň).

Mě osobně to trochu zklamalo, jelikož mi vyhovovalo jezdit jen na sobotu, vyšlo to levněji, všechny kapely pohromadě, nemusela jsem se zaobírat spaním a ani tím, že v pátek mám brigádu (práci).

Ale budiž uvidím, jak kapely letos rozloží a pak se rozhodnu, na jaký pojedu den.
Na druhou stranu musím říct, že pořadatelé si to umí zařídit.

Lístky:
ty jsou začátkem roka celkem levé a postupně se zdražují tím, jak se festival blíží. Ovšem program zveřejní až v tu dobu, kdy jsou lístky již mnohem dražší, než na začátku roku.
Jako studentka ekonomické školy říkám ano ale jako člověk říkám ne.
Můžete si koupit lístek na jednotlivé dny ale i permanentku na oba, která může i nemusí zahrnovat kemp, kde si postavíte stan. Je dost možností a ty se odráží na ceně.


I přes tohle všechno festival naprosto miluji, jak už jsem řekla je tam skvělá atmosféra, interpreti, lidé, co přijedou, i místa konání jsou krásná.
Za ty peníze to stojí a i za ty starosti okolo, takže pokud je nějaký hrad blízko Vás neváhejte a zajeďte si tam.

Nepochopíte, jak jsou festival skvělé, dokud si je na vlastní kůži nevyzkoušíte.


Potkáme se na Rožmberku
xoxo




P.S. většinou bývá horko, takže doporučuji plavky a na to kraťasy a tričko, opalovák, brýle, lehké boty a pokrývku halvy, dodržovat pitný režim, nebrat si s sebou cenné věci. Celkově si s sebou neberte moc věcí, pokud je nemáte kam dát viz. hotelový pokoj, auto, stan...
budete se tam s tím zbytečně tahat, mě otravuje i malá taška přes rameno.



Organizátoři by mohli popřemýšlet nad nějakými trezory ale chápu, že je to nákladné a není jisté, že i ty někdo nevykrade. :D
Jinka mě tam nikdo nikdy nic neukradl takže nebojte.




Žádné komentáře:

Okomentovat