sobota 28. března 2015

Feeman pleťové masky

Slyšeli jste o značce Freeman?


http://www.freemanbeauty.cz/produkty/page/1

Já ano a to celkem dávno, ovšem až teď jsem se rozhodla vyzkoušet jejich pleťové masky.
Jelikož je měli v drogérii zlevněné na 30,-- (mluvím o takových těch na jedno použití), tak jsem neváhala a brala rovnou dvě.

První byla jahoda a čokoláda (zbožňuji jahody a čokoládu tak byla jasnou volbou). Musím říct, že mě nejvíc dostala její vůně, bylo to něco jako čokoládový Lipánek a ta textura byla podobná.
Maska byla na obličeji příjemná a opravdu jsem po mí měla mnohem čistší obličej, který byl zároveň zhydratovnaý.
Našla jsem na ní jediné minus a to, že mě osobně se po ní udělalo pár pupínku (to je ale individuální záležitost že?).



O druhé masce bych řekla, že byla účinnější ale ne tak krásně voňavá.
Uhlí a černý cukr, je to novinka a myslím, že stojí za to jí vyzkoušet.
Jsem velmi ráda, za jednorázové balení, které Vám pomůže za málo peněz rozhodnou, zda si koupit větší balení.
Po této masce jsem měla krásně hebkou a čistou pleť, stejně jako po té předešlé ale ve větší míře.
Bohužel musím uznat, že pupínky se mi udělali i po této masce ale tentokrát v menší míře.


Podtrženo sečteno, Freeman masky jsou jedny z nejlepších v našich drogériích, takže si zaslouží Vaší pozornost.
V nabídce mají spoustu druhů produktů a hlavně již zmíněních masek, takže si každý najde to svoje.



Žádné komentáře:

Okomentovat