pondělí 16. března 2015

HOME MADE PLÁTĚNÉ TAŠKY

Jaro je tady a to znamená obnova Vašeho šatníku ale i doplňků.

Z tmavých, těžkých a odolných tašek (alespoň já) už začínám přesedlávat na takové ty odlehčené.

Sice nevím čím to je ale je to tak, když je škaredé počasí je třeba si své věci chránit víc a nosit bytelnější tašky ale jak jsem řekla přichází jaro a to znamená, že si můžeme dovolit nosit ty méně bytelné, jelikož je menší šance toho, že se nám věci uvnitř poškodí díky vnějším vlivům.

Woow.. to byla opravdu filozofická myšlenka, takže pokud jste ji nepochopili nevadí.

Jdeme na to takhle si doma vyrobíte plátěné tašky :).

Co bude potřeba?

  • plátěná taška (koupíte v malířských potřebách cca 50 - 100 kč)
  • barva na textil ( také v malířských potřebách cca 50 - 100 kč)
já pořídila tašku za 100,-- a barvu (tmavě šedá) za 70,--
podtrženo sečteno vyjde to na levněji
  • štětec
  • karton
  • pečící papír

Krok jedna: 

vezměte si karton, který strčíte do tašky (je to potřeba proto, aby Vám barva neprosákla nadruhou stranu).
Nejdříve si však musíte vymyslet, co na tašku chcete. Čím víc to bude originální tím to bude lepší.
Tu danou "myšlenku", kterou budete chtít zvětšnit na tašku si na ní nejdříve načrtněte tužkou a poté ji obtáhněte/vybarvěte barvou.
Mě bylo v malířských potřebách řečeno, že je lepší používat obyčejnou barvu na textil v kalíšku, než nějaké fixi.

Krok dva: 

nechte barvu zaschnout (já a moje sestřenice jsem ji nechaly asi 3 dny ne proto,  že by se to muselo ale proto, že jsem byly zaneprázdněné) řekla bych že okolo 12h až dvou dnů bohatě stačí, je to individuální dle bary. Já jsem však zastáncem toho nechat barvu alespoň den, nechceme přeci aby se nám v pračce rozpila.

Krok tři: 

vyprat tašku NARUBY!
Na barvě by mělo být napsáno na kolik a jak dlouho prát.
V případě mojí tašky to mělo být na nějakých 40°.

Krok čtyři: 

nakonec nechte tašku uschnout a vyžehlete ji, nápis přes pečící papír stupeň bavlna (to taky bude napsáno na lahvičce od barvy).

Buďte cosmopolitní a udělejte nebo kupte si svoji vlastní plátěnou tašku.






 P.S. Já sama si ještě brousím zuby na tři tašky s nápisem: this bag contains guns, drugs and very large      knives, so put money to the bag and nobody get hurts
                                                                                                : I´m unicorn (k tomu velmi roztomilý obrázek)
                                                                                                : a nakonec prostě tašku, na které bude nakreslené prase




                             
                                                                 





Žádné komentáře:

Okomentovat