čtvrtek 26. března 2015

QUICK TIPS #15

Almond milk

nebo-li

Mandlové mléko


Mandle jsou velmi zdravá potravina, to vím ale mandlové mléko také.

Když jsem tohle zjistila, tak jsem si myslela "hmmm... mandlový mlíko to by mohlo být dobrý"
Tak jsem si našla reakce na něj i na internetu a samozřejmě ho každý chválil, až do nebes.

Dokonce i to konkrétní, co jsem si koupila já od Almond.

Jak už jsem řekla koupila jsem si v Dm takovu tu menší krabičku 25 Kč, abych za to hned na začátku nemusela dávat 70 Kč.

A udělala jsem velmi dobře, nechápu, co s tím všichni mají. 
Vždyť je to naprosto hnusný.

Vím, že Quick tips by měli být o tom, co je fajn a dobré ale prostě teď Vám dávám radu:
Nekupujte si mandlové mléko, chutná jako kalná voda nebo nevím co.

Samozřejmě, že někdo ho má rád a  pokud přidáte malé množství například do smoothie, tak to asi nebude až takový děs, ale samotné je to hnusné :D

Nevím, jestli je to jen značkou Alpro ale opravdu zlaté kravské mléko.

Máslo ano, mléko ne ?! Jak pro koho.



Žádné komentáře:

Okomentovat