středa 18. března 2015

Ripped jeans

Už dlouho jsem si chtěla koupit ripped jeans/roztrhané kalhoty ale nikde jsem nenarazila na takové, jejichž cena by byla přijatelná.

Nevím, prostě se mi za roztrhané kalhoty nechtělo dávat osm stovek a jelikož jsem levnější variantu nenašla,

tak jsem se rozhodla koupit si obyčejné, tmavé rifle a roztrhat si je sama alá styl Niall Horan.

Dopadlo to dobře.
Já bohužel nemám dobrý foťák, což mě velmi mrzí a proto nejsou fotky tak kvalitní.
P.S. ve skutečnosti to vypadá lépe (a tak je to u všech mojich fotek).
Ovšem pracuji na tom.

Nejdřív jsem si na sebe kalhoty oblékla a označila jsem si, kde chci mít díru.
Poté jsem si kalhoty sundala a označená místa roztřihla.
Tady je to naznačené pomocí papíru : nakreslíte si čáru, kde chcete, přeložíte (samozřejmě jen tu přední část kalhot, aby jste je nepřestříhli celé, snad chápete. To přeci dojde každému ne :D.  Takže tedy střihnete a máte to).
Nakonec jen pomocí hran nůžek můžete nařasit okraje té díry, aby to vypadalo přirozeněji.

Víc popisu snad tohle diy nepotřebuje. Dokáže to každý stačí, se jen podívat na pár obrázků.


Tadáá, můj výtvor:



Sice to nevypadá moc děravě ale když jdete nebo sedíte koukají Vám celá kolena.
Mně osobně se to líbí, je to hezké ozvláštnění Vašeho outfitu. Jste pak drsní :D.

Žádné komentáře:

Okomentovat