neděle 19. dubna 2015

Časopis

ELLE


Největší a nejvlivnější český časopis, věnující se se módě, stylu, beauty, sportu, volnému času, jídlu i celebritám.


Věci, které zaujmou většinu žen a dívek pod jednou střechou.




http://www.elle.cz/  - česká ELLE

http://www.elleuk.com/  - britská ELLE

http://www.elle.fr/ - francouzská ELLE

http://www.elle.com/  -  a nakonec americká ELLE

Podívejte se, jak módu vnímají i jiní redaktoři, v jiných zemích.

Já sama mám předplatné české Elle a nemohu si ji vynachválit. Každý (tedy skoro každý, zase nebudu lhát, sto lidí, sto chutí, nejde se zavděčit všem a je jasné, že i mě některé články nezaujmou. Ale jak říkám, z 90% i více procent, záleží na daném číslu je časopis opravdu kvalitní) článek má něco do sebe, dá se krásně číst, má nápad a šmrnc.

Vždy bych časopis nejraději přelouskala najednou, ale šetřím si ho alespoň na tři večery (má něco přes 200 stránek a stojí sto korun).
Tím bych řekla, že je cena optimální. 
K časopisu máte většinou přibalený dáreček a to se vyplatí.

V aktuálním (dubnovém/2015) čísle je jako dáreček lak na nehty od Sally Hansen,



 který má zpevnit a zelpšit roztřepené nehty, které já rozhodě mám.


Lak jsem použila zatím dvakrát a musím říct, že vidím malinké zlepšení, hlavně co se týče pevnosti. Dokonce zabraňuje i třepení, to ale v menší míře. Ovšem co bych po něm nechtěla druhý den. :D
Uvidíme, jak se to vyvrbí.
Laku je hodě, kartáček dosáhne hluboko a to se mi líbí. Krásně se nanáší a velmi rychle zasychá. LIKE


Zpět k časopisu, mám ho ráda a myslím si, že i vy budete, pokud mu dáte šanci.
Při předplatném obdržíte hodnotný dárek.

A na závěr...
v jednom vydání časopisu jsem četla článek, jehož poselství mi utkvělo v hlavě doteď.
Redaktorka se v něm rozepsala o tom, proč se někteří lidé cítí chudě.
Vezmeme si to na jejím příkladu.
Pokud dáte padesát korun, které každý má na charitu, budete se cítit bohatěji, než kdyby jste si říkali, že nemáte peníze na to přispívat. Ani nevím, proč to sem píšu, možná proto, že to platí i s módními časopisy nebo prostě proto, že mě to zaujalo a myslím si, že je to pravdivé. Platí to jak na hmotné, tak na nehmotné věci (doufám, že mě chápete).


#TBT
relax s ELLE





 






Žádné komentáře:

Okomentovat