sobota 11. dubna 2015

Dermacol

Když se řekne kosmetika z České republiky, první, co Vás musí napadnout je značka Dermacol.

http://www.dermacol.cz/

Tato značka má na svém kontě již mnoho skvělých produktů a právě dnes Vám ukážu moje zatím nejoblíbenější.


Longlasting Lipstick

v odstínu 14 je moji největším miláčkem. Má krásnou barvu, dobře drží i vypadá, je matná a nevysušuje. No prostě naprostá dokonalost a obal se mi také velmi líbí, i když jsem s ním ze začátku trochu zápasila :D.

http://www.dermacol.cz/produkt/longlasting-lipstick/




A mým druhým miláčkem je profláknutý

 Make-up Cover!!

Na webových stránkách Dermacolu jsem našla tolik odstínů, že jsem tomu nemohla věřit, ovšem když jsem přišla do drogérie (a že jsem byla v Tetě, Dm i Rossmannovi) nenašla jsem ani polovinu z nich, bohužel.
Doma mám tedy o odstín tmavší, to mi ale vůbec nevadí. Dá se krásně namíchat se světlejším a vodovějším  make-upem a poté vytvoří úplně dokonalou směs, která se krásně roztírá a opravdu hodně vydrží (to samozřejmě zvládne i sám).

Jeho struktura je mnohem hustší, než u ostatních make-upů, ale i tak se s ním dobře pracuje.
Má velmi silnou krycí schopnost a proto pozor na množství, protože když to s ním přeženete vypadá to nepřirozeně, takový photohoshopový, alá maska efekt (to samozřejmě může někomu vyhovovat).
Dá se skvěle využít i jako korektor na drobné nedostatky.
Stačí ho jen maličko....,
je naprosto nevypotřebovatelný!!! 

Za málo peněz hodně muziky.

http://www.dermacol.cz/produkt/make-up-cover-224/

P.S. mám takový dojem, že mi po něm mizí pupínky a to se vyplatí.




 


Žádné komentáře:

Okomentovat