sobota 25. dubna 2015

Kila dolů za měsíc??

Je to možné zhubnout už za jeden měsíc? To se brzy dozvíme, jelikož jsem si dala výzvu.

Říkám tomu moje hubnoucí výzva.


A v čem spočívá?
V tom, že budu pravidelně každý den chodit běhat a pokud nepůjdu běhat, dám si posilování na nohy a zadek.
Budu jíst zdravě, žádné sladkosti, slazené nápoje, fast food nic takového. (5 x denně)
Vypiji 2 litry vody denně.
Budu chodit na procházky.
A spát 8 hodin.

Tak co půjde do toho ještě někdo??
Řekněme si to na rovinu, naše těla to potřebují!!! Za chvíli je léto a to znamená plavky, kraťasy, sukně, krátká trička.

Pojďte do toho a uvidíte, že se na konci měsíce budete cítit i vypadat mnohem lépe.


Já už mám za sebou první týden a musím říct, že ano cítím se lépe a jsem čím dál tím více na motivovaná.
Běh mě baví čím dál víc a ten pocit, když doběhnete a zjistíte, že jste to zvládli je k nezaplacení.

Používám i aplikaci Nike + Running, krerá je naprosto božská. Počítá Vám kilometry, kalorie, čas, dokonce, když doběhnete objeví se Vám trasa, kterou jste běželi, na které jsou vyznačené úseky, kdy jste měli největší tempo a naopak. Funguje i bez připojení k internetu.!!
Stačí se po stáhnutí jen přihlásit, vytvořit si účet a je to. Poté je snadné své výkony i sdílet.
K tomu všemu je zdarma.


A abych zůstala motivovaná, na papír jsem si napsala kalendář a motivační citáty.
Každý den si z toho kalendáře odškrtnu jeden den a je mi hej :D
K tomu jsem si tam napsala i svoje míry, váhu a pocit z toho, že opravdu začínám se zkouškou zdravého životního stylu.

Už jsem Vás přesvědčila? Pojďte do toho se mnou a uvidíte, že Vám to prospěje, je pravda, že každé začátky jsou těžké ale vy to děláte pro sebe a to je to nejdůležitější.!!

 Stačí jen chtít.

 

Takže výsledky za 30 dní.



Žádné komentáře:

Okomentovat