čtvrtek 2. dubna 2015

Mysterious shampoo

Když jsem se o tomhle "tajemném šamponu" z internetové stránky zachraň moje vlasy dozvěděla, neváhala jsem a okamžitě jsem si zdarma objednala jednu krabičku šamponu a kondicionéru/masky od nejmenované značky, která přichází na trh s výrobky, u kterých nám neřekli, co vlastně mají dělat.

Magic shampoo??



A to je právě ono, jak jsem četla recenze ostatních, každému to na hlavě dělá celkem něco jiného. Mě osobně napadlo, že je to něco jako ta záhadná zelená rtěnka, která se přizpůsobí Vašim rtům (dkaz je níže).

Že by tento šampon a okamžitá péče byli na podobné bázi, nebo-li se přizpůsobili individuálně Vašim vlasům??  Nebo je to až moc sci-fi?? :D

No uvidíme, já se už moc těším, až budu moci tyto produkty vyzkoušet na vlastní kůži!!

Takže neváhejte a objednejte si taky jednou záhadnou krabičku.

Je to zdarma.!!!
A k tomu dodané až k Vám domů.

A poté,  až produkty vypotřebujete, stačí se jen vrátit na jejich web a napsat jim o tom, jak šampon a péče zapůsobili zrovna na Vás.

http://www.zachranmojevlasy.cz/

Neváhejte, staňte se testerem a vyzkoušejte tyto přípravky už teď (je jich limitované množství).
P.S. 16. 04. 2015 nastane odhalení, kdy se dozvíme, na co tento šampon vlastně je, takže čekejte ještě jeden článek.


A pokud někdo neslyšel o zelené rtěnce, která se přizpůsobí Vašim rtům, tak tady je.
http://www.pinkpanda.cz/produkt/barry-m-zazracna-rtnka-touch-of-magic-genie

Lákavé, že?

Žádné komentáře:

Okomentovat