sobota 25. dubna 2015

Odličování

Pomocí čeho se odličujete??

Ubrousků
Micelárky
2 fázového odličovače
Oleje
Krému
Jen tak mýdlem a vodou ve sprše
??
Je tolik způsobů, jak na to...

Já jsem v poslední době vyzkoušela 3 produkty: micelárku od Lirene, prodává DM drogerie (já kouopila ve slevě asi za 8O kč), http://www.lirene.eu/cosmetics/face-care   
jako další micelárku jsem vyzkoušela tu od L´Oréal Paris a to Skin Perfection 3 in 1 Purifying Micellar Slution.  http://www.lorealparis.cz/_cs/_cz/home/index.aspx
Tím třetím produktem byly odličovací uborousky od Balea. http://www.dm-drogeriemarkt.cz/cz_homepage/balea_nove/balea_produkty/


Teď už k jednotlivým recenzím


začnu micelární vodou do Lirene, která je mojim vítězem.
Dobře odličuje, je levná a krásně voní.
Pleť zanechá jemnou a hydratovanou, bez jakéhokoliv podráždění.
Vřele doporučuji ji vyzkoušet, vydrží Vám dlouhou.
A ještě dodám, že s ní krásně odlíčíte i řasenku, no prostě nepotřebujete nic dalšího.



Jako další Vám něco povím o L´Oréal Paris Skin Perfection 3 in 1 Purifying Micellar,
tu jsem koupila v Rossmannovi ve slevě asi za 90 kč, což je také velmi přijatelná cena. Tahle micelárka, stejně jako ta předešlá krásně odlíčí cokoliv. Nechá pleť jemnou a hydratovanou. Její vůně není tak slavná a vydrží také dlouho.
Ale dál proti ní nemohu říct půl slova.



 A nakonec Baleácké ubrousky za 50 kč s okurkovou vůní. Ano ta vůně je opravdu silná, to by se někomu nemuselo líbit, ale já osobně s tím problém nemám. Vlastně s těmito ubrousky nemám skoro žádný problém jen jediný, dělají se mi po nich pupínky. Opravdu je to tak, hned jak jsem ubrousky dopotřebovala, viděla jsem rozdíl. A to není nic pozitivního (tím myslím pro ty ubrousky).
Znovu si je asi už nekoupím. I když odličovaly celkem pěkně a mají velké plus v tom, že se s  nimi odlíčíte rychle a snadno, díky tomu že ubrousky zaujmou velkou plochu stačí jen jeden. No prostě  to s nima jde dobře.
A věřím, že si je spousta z Vás zamiluje, pokud nebudete mít stejný problém, jako já.



Žádné komentáře:

Okomentovat