neděle 5. dubna 2015

QUICK TIPS #17

Je libo knihu?


Patříte také mezi lidi, kteří stále čtou knihy?
Pokud ano, mám pro Vás tip na skvělou knihu, která se dá přečíst i v angličtině, pokud jste pokročilí.
Jedná se o Papírová města

Paper towns 

od spisovatele jménem Jhon Green (autor knihy Hvězdy nám nepřály - ta nepatří mezi mé oblíbené, stejně tak film a zatím jsem nepotkala jediného člověka, který by sdílel můj názor).

Ovšem Paper towns je dle mého názoru tisíckrát lepší a všem doporučuji si jí přečíst.
Čtení je přeci součástí našich životů, jsem díky němu chytřejší a lépe se vyvíjí náš mozek i celková osobnost. Nezavrhujte knihy jen proto, že nemáte rádi povinnou četbu.

Dokonce i některé knihy z oné povinné četby stojí za to. To jen vy jste ještě nedospěli k tomu, aby jste jim porozuměli (to myslím v dobrém).


Peper towns je trochu detektivní příběh a právě to mě na této knize zaujalo a musela být moje.




 V Paper Towns se vám dostane příběhu o dospívání. Margo už se dávno s Quentinem nebaví a přátelí se s jinými, a na škole je považována za legendu. Může za to zejména její nespoutanost a časté dobrodružné několikadenní výpravy, kdy její rodiče šílí strachy i vzteky. Jednoho dne však Margo nečekaně zaklepe na Quentinovo okno a uprostřed noci ho vtáhne do jednoho z margovského dobrodružství. Druhý den se Margo neukáže ve škole, pak ani další. A Quentin zjistí, že pro něj zanechala vodítko, jak ji najít… Quentin začne pátrat a čím víc se noří do záhadného zmizení, tím méně si je jistý, kým vlastně Margo byla a jestli ji vůbec znal. Co vlastně chce on sám? A co jsou papírová města, na která Quentin ve spojitosti s Margo neustále naráží?  
                                                        - Databáze knih

P.S. můžeme se těšit i na film, ve kterém si zahraje moje oblíbenkyně Cara Delevingne

Žádné komentáře:

Okomentovat