neděle 24. května 2015

Avokádo #1

Co vše se dá udělat z avokáda?

Je toho víc, než si myslíte.

Já zkoušela už plno receptů například: avokádové sušenky, vajíčko zapečené v avokádu, avokádový kuřecí salát a mnoho dalších.

Nyní budu tyto recepty pravidelně přidávat.
Dnes začnu s avokádovým pudingem.


Avokádový puding

je zdravější varianta obyčejného pudingu z prášku.

Co budete potřebovat??
1 zralé avokádo, v obchodě poznáte podle měkkosti, čím měkčí, tím zralejší. Nejlepší je kupovat takové ty středně měkké, klasika :D.
1-3 zralé banány, dle mého názoru čím méně banánu, tím lépe. Když přidáte banánu moc, mě osobně to poté připomíná zvratky.
2-4 lžíce holandského kakaa, podle chuti
a něco na naředění (od obyčejného mléka, přes ochucené až po vodu)
na dochucení můžete nakonec přidat například javorový sirup

Postup:
všechno to hoďte do mixeru a rozmixujte na hladkou pudingovou hmotu.
Popřípadě nařeďte a oslaďte, nakonec ozdobte různými druhy oříšků, semínek, müsli nebo rozpuštěnou čokoládou a nechte v ledničce vychladit.





 P.S. když jsem tento recept zkoušela, ze začátku mi vůbec nechutnal, ale nakonec jsem si k tomuto pudingu našla cestu, krásně mě zasytil a byl super osvěžením rutinní snídaně.


Žádné komentáře:

Okomentovat