sobota 9. května 2015

Bez základů nejde stavět

Každý ví, že bez základů nejde stavět a platí to i v kosmetice.

Bez pořádného základu se nedostanete moc daleko.
A proto je dobré mít v každé kosmetické soupravě i věcičky, které Vám pomohou k tomu, aby jste dosáhly toho nejlepšího výsledku.

Mluvím tu o bázi pod make-up a podkladovém laku na nehty.


Sama jsem si dřív myslela, že je to naprostá zbytečnost a vyhazování peněz ale to jsem se spletla.

Dejte základům šanci a uvidíte ten rozdíl.


Prozatím je mým největším oblíbencem mezi podkladovými bázemi ta od Dermacolu.
http://www.dermacol.cz/produkt/satin-make-up-base-satin-make-up-base-cz-1410-a/

Satin make up base
tahle báze má vyhladit a zmatnit pleť. Také vyplnit drobné vrásky a póry.
S klidným svědomím mohu říct, že na mojí pleti to dělá opravdu dokonale.
Hned jak jsem si ji poprvé nanesla na tvář, rozdíl byl viditelný.
Make-up se lépe nanášel, nepotřebovala jsem ho tolik, déle vydržel, pleť se neleskla a byla krásně vyhlazené.
Opravdu, pokud máte sušší pleť doporučuji!!
K tomu všemu vydrží dlouho a cena není tak hrozná.
Tip na závěr: ráno si umyjte obličej studenou vodou poté naneste krém (já používám obyčejnou Biodermu na tělo a funguje krásně, je to ta pro suchou pleť), chvíli počkejte, nanese bázi a nakonec make-pu.
Vaše pleť nebude vysoušená a celý den se nebude loupat.



Jako další základ tu mám podkladový lak na nehty, u kterého jsem si myslela totéž jako u báze a to, že je nepotřebný.
Poté co jsem vyzkoušela tuto "zázračnou" bázi od Sally Hansen, o které jsem již dříve mluvila, můj názor se změnil. Tato báze je naprosto super, krásně zpevňuje nehty, vyrovnává jejich povrch a k tomu nepotřebujete tolik laku jako normálně, jelikož na nehet se barevný lak krásně nanáší a díky podkladu více vynikne jeho barva.
Podkladová báze od Sally Hansen Miracle Cure 
je skvělá a schne rychlostí blesku. Opravdu je vidět rozdíl bez ní a s ní.
Dá se koupit například v Tetě nebo společně s květnovou ELLE, kde dostanete lak jako dárek.!!!!!
http://childof90.blogspot.cz/2015/04/casopis.html
Dále ještě řeknu, že laku je opravdu hodně a kartáček je dlouhý a příjemný.







Žádné komentáře:

Okomentovat