sobota 9. května 2015

Cupcake aneb sladkost, po které nepřiberete

Je to tady zase Lush!

Tentokrát jsem si ke svoji rutinní objednávce přidala ještě pleťovou masku Cupcake.

Tato maska
https://www.lushcz.cz/shop/product/product/path/224_160/id/74/Tv-erstv-pleov-masky-Cupcake
patří mezi ty nejsladší od firmy Lush, její jmené je Cupcake.

Je určena především pro mladistvou pleť, jelikož má pleťodmašťovat a odstraňovat nečistoty.

Když jsem masku poprvé otevřela, byla jsem velmi překvapena její strukturou i vůní.
Maska je hodně mátová, vůbec nevoní ani nechutná sladce (ano opět jsem ji musela ochutnat a ano je to divné).

Ovšem to mi vůbec nevadilo, protože dle mého názoru má maska Cupcake jen samé plusy. Opravdu dělá to co slibuje, ba dokonce víc. Pomáhá v boji proti pupínkům, černým tečkám, suché pleti, mastné pleti a zanechává jí dokolane hebkou.
Takže pokud máte nějaký problém s pletí a nevadí Vám za tak mini vaničku, která vydrží cca. 2-4 týdny po používání jednou max. dvakrát týdně utrácet 300,-- , jděte do ní.

Všechny palce nahoru pro Lush, jejich výrobky jsou opravdu super.

Opět je na mé pleti vidět, že masku již nepoužívám. Cupcake Vám vřele doporučuji, stejně tak Válečníka, který je stále mým miláčkem.

A jestli si masku koupím znovu?
V dohledné době asi ne, Lush má totiž tolik masek, které potřebuji vyzkoušet!!!






Žádné komentáře:

Okomentovat