neděle 24. května 2015

Po 30 dnech zdravého životního stylu

Na začátku jsem tomu říkala moje hubnoucí výzva, teď tomu říkám můj zdravější životní styl.




Před 30 dny jsem si naslibovala, že budu denně chodit běhat, cvičit, pít dva litry vody, spát osm hodit atd.

Snažila jsem se to dodržet ale je jasné, že ne vždy se to dá. A tak jsem ze svých nároků slevila. 

Chodila jsem běhat 2x týdně, 2x týdně cvičila kardio(jiné dva dny) a k tomu posilovala nohy, zadek. A když mě to nebavilo, jednoduše jsem se začala hýbat jinak, hula-hop, taneční lekce na YT, procházky se psem, jít si něco zahrát s rodinou či kamarády a další, svět Vám toho nabízí tolik, stačí jen chtít.
Koupila jsem si flašku něco na způsob My Bottle a vypila denně tak litr a půl vody, do které jsem si přidávala Chia semínka a ovoce, plus jsem pila zelený čaj.

Ze svého jídelníčku jsem vynechala sladké a nezdravý fast food.
Jedla jsem hodně ovoce a zeleniny, müsli, ovesné kaše, knekeborty, oříšky, tmavé toastové chleby, Lučinu, bílý jogurt, tmavou 75% čokoládu... atd. Prostě ty potraviny, které jsem považovala za zdravé a obsahovaly málo cukru!! viz. potraviny z mého předchozího článku a mnoho dalších. A u obědů ve školní jídelně nebo u nedělní svíčkové jsem se neomezovala :D
http://childof90.blogspot.cz/2015/05/nejzdravejsi-potraviny.html


Spala jsem okolo 7 hodin denně.
A jedla naposledy v 6 hodin vecvečer.

Po 30 dnech jsem se znovu zvážila, přeměřil a promyslela svou psychickou situaci :D.
A opravdu tento zdravější životní styl přinesl své ovoce.
Předtím: míry a váha                                            
prsa: 86 cm
zadek: 92 cm
boky: 90 cm
pas: 74 cm
stehna: 53 cm
váha 54 kg
výška 159 cm

Teď:
prsa 83 cm (to jediné mě mrzí)
zadek: 93 cm
boky: 85 cm
pas: 71 cm
stehna: 51 cm
váha: 52,3 kg
výška 159 cm

Na mojí postavě je vidět výsledek, je lépe tvarovaná, hubenější a pevnější.
Dokonce i moje psychika se zlepšila jsem ráda, že jsem s tímto začala a nehodlám přestat.
Povedu takový život, jaký jsem vždy chtěla mít a zdravý životní styl a šťastná mysl jsou dobrým začátkem.

Ovšem netvrdím, že jsem si během toho měsíce nezahřešila s nějakou sladkůstkou, bylo to asi dvakrát za 30 dní, na tom není nic špatného, tak striktně to brát nemůžete.







Žádné komentáře:

Okomentovat