pondělí 4. května 2015

Ripped jeans 2

O tom, jak si roztrhat kalhoty jsem už jednou psala a teď tu pro Vás mám další tip, jak si kalhoty roztrhat na jiný způsob.

Začneme jednoduše, vezměte si kalhoty (já použila staré rifle, které jsem už nenosila, jelikož mi byli velké) a naznačte si na nich, na kterých místech je chcete mít roztržené.
Vyznačte si to v rovných čarách, ale tak aby to nakonec dávalo nějaký tvar.
 Poté si vezměte prkýnko, dejte ho do nohavice a pomocí zalamovacího nožíku kalhoty rozřezejte na místech, kde jste si udělali vodorovné čáry.
Následuje to nejnáročnější, nejpracnější a nejzdlouhavější...
vytahování svislých nitek pomocí pinzety tak, aby Vám tam zbyly jen ty vodorovné a vytvořili tak Ripped vzhled.
A nakonec, když všechny nitky vytaháte, stačí jen do upravit okraje pomocí nůžek, pinzety, zalamovacího nožíku.., čeho chcete k obrazu svému.

Tady jsou kalhoty, kterých jsem se nedotkla přes tři roky a teď z nich jsou super boyfriend jeans.





Žádné komentáře:

Okomentovat