sobota 2. května 2015

Nálety do obchodů #1 /Shopping fever


Tento měsíc jsem se v obchodech zaměřila především na letí věci a neutrální beauty věcičky.


Jelikož léto klepe na dveře (i když to tak nevypadá), ani se nenadějeme a bum jsou tu letní horké dny.

Jdeme na to:


začnu těmito šaty z H&M, které stály okolo 350 korun
Jsou z příjemného, lehkého materiálu a i když to tak nevypadá na postavě vypadají skvěle. Tedy alespoň na té mé.
Jelikož se mi šaty špatně shání, jsem ráda, že jsem je našla, takže vy, co máte širší ramena, ne tak vosí pas, dlouhé nohy..., jsou tyhle šaty přesně pro Vás.
Je to takové to, když přijdete do obchodu, něco uvidíte a řeknete si "ježi to je hrozný, to by mi neslušelo" a ono nakonec sluší.
Šaty jsou tmavě zelené (takové olivové, až modré), poseté kytičkami. Krásná letní retro kombinace.


Dále jsem si také v H&M pořídila tento overal, u které ho platí to samé jako u šatů předtím. Materiál je ještě lepší, na postavě mi krásně sedí, nedělá hnusný zadek a boky a to je co říct. Takže pokud marně sháníte overal, zkuste tenhle za cca. 350,-


Tento úlovek je také z H&M (ano já miluji Hmko),
jednoduché černé, krátké tílko, s hluboko vyřízlými rukávy,

 (barva fotky je trochu pozměněná, aby bylo tílko lépe vidět. Jinka je normální černé barvy, jak jsem říkala).


Ehmm... v H&M jsem vlastně tento měsíc koupila všechno oblečení včetně této parky, která Vám krásně vytvaruje pas, i když skoro žádný nemáte.
Původní cena je 999, já jsem ovšem na celý nákup uplatnila slevu Shopping fever, takže hallejulah.



Poslední věc z H&M asi za 140,- , ceny si moc nepamatuji, jsou tyhle boží náušnice.



Dále jsem si v C&A koupila brýle proti sluníčku asi za 130,- (celkově musím říct, že tam mají pěkné a levné brýle, na jejich UV filtr bych nespoléhala ale na léto k vodě, či jako doplněk jsou super)!



Teď se již přesouváme ke kosmetice,
jaku jste již slyšeli, Makeup Revolution je k dostání v Rossmannech, což je znamenité.
Hned první den jsem nalítla do Rossmannu a vybrala si jednu a rozhodně ne poslední paletku od této značky.
http://www.makeuprevolution.cz/


Nakonec jsem si koupila béžový lak od Astoru, asi za 50 korun, který je ve slevě v Tetě (byla jsem tam včera a už více jak druhým týdnem je tato řada laků zlevněná, alespoň u nás v ČB).





Žádné komentáře:

Okomentovat