neděle 7. června 2015

Chia puding

O chia semínkách jste již určitě slyšeli nejen na mém blogu.
Já jsem se o nich dozvěděla od kamarádky a poté jsem začala sjíždět Pinterest, kvůli nápadům na recepty.
Nejvíce mě zaujal chia puding. Přečetla jsem několik receptů a ty nejlepší ingredience z každého jsem vzala a udělala z toho můj jeden recept.




Takže tady je...



co budete potřebovat?

  • 4 čajové lžičky chia semínek
  • půl hrnku mléka (zase podle toho, jaké mléko přidáte takovou chuť budou semínka mít, například já jsem si je dala do jahodového čaje a semínek měli poté jemně jahodovou chuť, jako ten čaj).
  • půl čajové lžičky vanilkového extraktu
  • trochu skořice
  • borůvky (nebo ovoce dle chuti)
  • oříšky
  • mandle
  • rozehřátá tmavá čokoláda
  • banán
  • ovesné vločky

 jak na to?

Nejdříve si smícháme chia semínka s mlékem skořicí a vanilkou a přes noc necháme v ledničce. Skleničku nebo hrníček, podle toho, do čeho semínka dáváte nechte s půlky prázdnou, jelikož směs nabere objem.

Druhý den ráno už jen naplňte novou čistou skleničku na střídačku směsí ze semínek, ovocem, vločkami, oříšky a třeba i tou rozehřátou čokoládou, ozdobte a máte hotovo.







Žádné komentáře:

Okomentovat