neděle 7. června 2015

Co Vám o prázdninách nesmí chybět?

Tady je seznam deseti věcí, které Vám o prázdninách rozhodně nesmí chybět!!

1. Plážová taška

je naprostým favoritem toho, co Vám nesmí o prázdninách chybět. Vyberte si nějakou, která ladí k Vaší osobnosti a vejde se do ní pořádné hafo věcí, které na pláž potřebujete (bude článek). A pro ty, kteří k moři nejedou mám poselství, kupte si plážovou tašku i tak, jelikož na plovárnu, k rybníku, jezeru nebo do aquaparku určo pojedete! Můžete zvolit i batůžek, který je výhodnější třeba pro cestování na kole.



2. Udělátko na výrobu domácích nanuků

jedno jsem si pořídila v Tescu asi za 70 Kč, a právě teď na něj i na recepty do něj chystám článek. Takže si kupte tohle udělátko na domácí nanuky, nebo jak se tomu říká a udělejte si vlastní levnější a zdravější variantu letního osvěžení.
3. Mason jar

Bloggerská americká klasika mason jar se už pomalu ale jistě dostává do Česka, konečně. Najde například v Nanu-nana nebo na Zootu, kde jsou již bohužel všechny vyprodané a já stále jak na smilování čekám, až je dodají.

4. Háčkovaný přehoz/vestička aneb každý to nazývá jinak ale každý ví o co jde

už i já jsem jí podlehla a v C&A jsem si asi před 14 dny jsem si jeden takový kousek do mého šatníku pořídila, za 450,-- celkem hříšná ceny ale mě se tak líbí, bude se dát krásně zkombinovat se šortkami, šaty a nebo jen jako přehoz přes plavky.
Více informací o něm bude ve článku nálety do obchodů.


5. Retro sluneční brýle

myslím že název hovoří za své a trendy také, takže šup šup, pořiďte si takovéhle brýle co nejdříve, jsou dokonalé teď a budou i jindy.



6. Flaška

ať už obyčejná, Voss, My bottle, nebo z eko plastu, pořádná bytelná flaška na vodu se na prázdniny hodí.


7. 3 doplňkové trendy, o kterých jsem již článek psala

ty také nesmí chybět. http://childof90.blogspot.cz/2015/05/3-doplnkove-trendy-na-jaroleto-2015.html

8. Foťák

pořádné zrcadlovka nebo digitální foťák jsou nejlepší ale letošním hitem je Polaroid, nebo-li foťák ze kterého Vám po vyfocení fotka hned vyjede. Podle mě je to naprosto úžasné na zachycení okamžiků s přáteli,  rodinou či Vaší drahou polovičkou.
A kolik stojí okolo 1000- 2000 Kč,-- to mi nepřijde nějak zlé.



9. Vůně

je nová část roku a ta si žádá novu specifickou vůni a žádá si to i Vaše tělo, neboť zpocený a smradlavý lidi nemá nikdo rád :DD
Takže nějaký deodorant, parféme, nebo body sprej je třeba.


10. pastelové laky na nehty

ty Vám nesmí chybět vypadají dokonale a hezky drží jak na nohou, tak na rukou a k létu neodmyslitelně patří.
Já mám doma ten světle fialový a nemohou si ho vynachválit.


Žádné komentáře:

Okomentovat