neděle 21. června 2015

QUICK TIPS #27


Tipy na seriály, filmy a knihy, které zaženou nechtěnou prázdninovou nudu, čekání na lepší počasí nebo nemoc.


Doufám, že to také znáte..., nuda o prázdninách, je to hrozné ale každý ví, že přijde. Takže pokud hledáte nějaké seriály, filmy či knihy, u kterých chcete aby zahnali nudu nebo až bude nějaký den, kdy Vám nebude fyzicky či psychicky dobře a nebudete chtít nic dělat, moje tipy Vám snad pomohou přečkat ty horší časy.

Seriály:

Pretty Little liars
ano já jsem PLL maniak a věřím, že pokud se do seriálu zažerete tak jako já, budete také maniak.

Ravenswood:
je seriál, který patří pod PLL a je opředený tajemstvími, stejně jako Prolhané krásky.
The Vampire Diaries:
kdo by neznal tento nekonečný seriál, já se na něj již nedávám ale přemýšlím, že bych opět začala. Skončila jsem tím, že zemřel Damon (a ano vím, že se vrátil ale přišlo mi to už tak nekonečné, že mě to přestalo bavit je to taková upíří Ulice :D).
A upřímně z velké části jsem se na to dívala jen kvůli mužskému obsazení!!
The Originals:
odnož TVD, v jednu chvíli jsem jím byla posedlá jelikož jsem zbožňovala Klause a chtěla jsem ať se dá dohromady s Caroline..., pak jsem se seriálem skončila ve stejnou chvíli jako s TVD, takže nevím, co se tam děje dál ale možná bych to měla zjisti, Klaus mě fakt zajímá, prostě nejlepší postava spolu s Damonem, ostatní se mohou jít zahrabat.
Arrow:
seriál, který jsem začala sledovat někdy před týdnem a velmi mě potěšil.
Once Upon a Time:
prostě naprosto nejbožejší seriál, doporučuji ho nejvíce ze všech společně s PLL. Příběh je dokonalý, stejně tak herci, kostýmy no prostě vše!!!!!! Když už si nevyberete žádný z mých tipů, zkuste alespoň tenhle seriál.
Once Upon a Time in Wonderland:
název mluví za vše, je to odnož předchozího seriálu.
Ztraceni:
na tento seriál jsem začala koukat poté, co ho sledoval Homer Simpson, když chtěl začít hubnou (alespoň doufám, že to byl tento seriál).
A ještě si pamatuji, že jsem ho chtěla sledovat, když jsem byla mladší, to ho zrovna dávali v TV, ale rodiče mi to nedovolili.

Knihy:


Paper Towns:
na tuto knihu v aj se chystám, až budu na pláži, což je za týden jupí.
Chystám se stejně tak na film, kde hraje moje oblíbenkyně Cara Delevingne. Osobně nemám ráda  Johna Greena ani jeho knihy, jen tato jediná mě zaujala.
Harry Potter a Hunger Games, nejlepší filmy a knihy, o kterých tu snad nic psát nemusím.





Série padlí andělé:
 je to takový románek pro holky. Já osobně nemusím hlavní hrdinku ani hrdinu, mám nejraději Cama, což je vlastně padouch. Také to tak máte, že u některých příběhů máte raději padouchy, než hlavní kladné hrdiny?

Vyluxusované mozky:
kniha je o tom, jak nás markeréři, už když jsem v břiše přemlouvají ke koupi. Takže vy co studujete Ochodku šup, šup a číst.
Tajemství nesmrtelného Nicolase Falmela:
série sci-fi knížek, která mě opravdu zaujala, když jsem byla nemocná za týden jsem přečetla dvě z nich.


 Bez srdce:
je spíše pro otrlejší nátury, jelikož se jedná o detektivní thriller, zatím jsem se k němu nedostala, ovšem podle obsahu je o co stát.

 Napořád:
první kniha ze série Nesmrtelní. Četla jsem ji už velmi, velmi dávno a celkem mě bavila, díky některým lechtivým scénám. K dalšímu dílu jsem se ale zatím nedostala.
Padesát odstínů šedi:
když jsem u těch lechtivých scén. Fifty shades of Grey, musím přiznat, že film jsem neviděla ale knihu jsem přečetla, je velmi čtivá a vím, že se v tom najde spousta žen ale i tak mi přijde že hlavní hrdinka je až přehnaná.
P.S. zas takové sado maso to není.



Oksa Pollocková
série knížek o mladé zachránkyni dvou světů má něco do sebe. Řekla bych, že je spíše pro mladší čtenáře, ovšem, jak jde děj dál a dál, začíná být kniha složitější a ve vztazích zajímavější. (Tak je to ale u všech).

 Kruh: 
tato magická kniha mě osobně zaujala i když má spoustu odpůrců.

Filmy:

tady je krátký seznam filmů, které stojí za shlédnutí:

Panna nebo orel - komedie, dívčí,
Báječný svět shopaholiků - komedie
Lemonade mouth - Disney channel film, komedie, rodinný
Holky z naší školky - dívčí, komedie
Hunger Games - sci-fi
Harry Potter - fantasy
Drž hubu - komedie
Ladíme - komedie
Nádherné bytosti - fantasy
John Tucker musí zemřít - komedie
Hotel Transilvanie - kreslený, komedie
Temné Stíny - hororová fantasy komedie 
Šifra Mistra Leonarda - dobrodružný
Teen beach movie - komedie, spíše dívčí
Raubíř Rlph - kreslený
Pařba ve Vegas...a další pařby :D - komedie
Já Padouch - kreslený
Univerzita pro příšerky - kreslený
Andělé a Démoni - dobrodružný thriller
Maharal tajemství talismanu - rodinný
Mari Antoinetta - historický, drama
Norbit - komedie
Signál - komedie
Bobule - romantická komedie
Velký Gatsby - společenský román
Pomáda - muzikál
Hairspry - muzikál
Spring Brakers - krimi, drama no nevím, jak to popsat, nic pro moralisty


Snad si vyberete lidičky :)







Žádné komentáře:

Okomentovat