neděle 26. července 2015

Domácí nanuky

Co Vás v parném létě nejvíce osvěží včetně piva?
Ano je to nanuk?

Ty nejlepší kombinace do domácích nanuků se dozvíte v dnešním článku.


Ještě před začátkem prázdnin jsem si koupila v Tescu (F&F home) formy na výrobu domácích nanuků. No a od té doby hned jak vysvitne slunko zkouším nové druhy právě DIY nanuků.
Některé mi chutnají jiné ne, tak pojďme na to.



Zleva, první typ nanuku je sladký a velmi, velmi dobrý, jedná se o banán nakrájený na kolečka, rozpuštěnou čokoládu na vaření a mandlové máslo. To vše dáte dohromady do kelímku a trochu promícháte, tak aby se banán celý nerozmašíroval. Jen pozor na čokoládu, pokud jí máte na vrchu může se Vám stát to co mě, že si díky ní při otvírání nanuku formičku rozbijete.  P.S. vyplatí se přidat i oříšky.

Další druh je z banánu, borůvek a bílého jogurtu. Upřímně ho moc nedoporučuji jelikož byl díky jogurtu velmi kyselý, takže je jen pro ty, co rádi bílý jogurt. Postup je stejný jako u všech dát do formy a promíchat tak, aby ne ovoce moc nerozdrtilo.

Prostření nanuk byl výborný z jahod, borůvek a ananasu(zbytek dolitý obyčejnou vodou).

Čtvrtý nanuk opět nestál za nic, tedy pro mě. Chápu, že někomu to chutná. Jednalo se o jahody s jahodovým kefírovým mlékem.

Poslední nanuk z této várky byl nejlepší z banánu, jahod a ananasu, opět dolitý vodou.



Další byl na řadě obyčejný melounový nanuk, nebo-li meloun dolitý vodou.
Já si myslela jak bude osvěžující a mňamózní, ale bohužel mi nechutnal. Jakto? Byl velmi, velmi,velmi sladký i přesto že meloun ze kterého byl nanuk vyrobený sladký nebyl.
Naštěstí bráchovi chutnal a teď máme v mrazáku další várku.

Nakonec tu mám již klasiku, která je všem jisto jistě známa a to nanuk ze Spriteu a gumových medvídků. Sama jsem ho ještě nezkoušela ale již tento týden se na něj chystám a hned jak vyzkouším, připíšu vše do článku.
Snad bude dobrý, co myslíte?

Po delší době se hlásím a říkám: sladké, Sprite opravdu nic moc ale medvídci jsou velmi dobrý.
Mým favoritem stále zůstává kombinace ovoce (banán, jahoda, ananas) s vodou.

Žádné komentáře:

Okomentovat