úterý 28. července 2015

Jedna paletka 4x jiak

Jsem velmi ráda, že značka Makeup Revolution London je již delší dobu v prodeji v drogériích Rossmann a její sortiment sále roste.
odkaz-makeup revolution



Ani já jsem neodolala a pořídila si paletku očních stínů Iconic 2 s 12 očními stíny.
Stála 199,--, tedy stejně jako na e-shopu Makeup Revolution.
Paletku jsem měla vyhlédnutou již delší dobu a proto jsem velmi ráda, že přišla značka do drogérií, kde si můžeme produkty osahat a vyzkoušet. Je vhodná jak pro začátečníky tak pro pokročilé guru v kosmetice a líčení.


S paletkou Iconic 2 jsem velmi spokojená.
Za tu cenu a počet krásných stínů je to bomba. Stín mají příjemnou strukturu, krásnou barvu, na mých očích vydrží i bez podkladové báze po celou dobu školy či večírku.
Nanáší se snadno a dobře se s nimi pracuje. Za mě určitě palec nahoru, stojí za vyzkoušení! Pravda jsou prášivější a opadávají ale to většina drogérkových stínů i některé z dražší škály.

Podtrženo sečteno pro ty z Vás kteří hledáte pěkné stíny za velmi dobrou cenu, zkuste tuto paletku a neprohloupíte.

Takž až si uděláte cestu do Rossmanna, nezapomeňte se zastavit u stojánku Makeup Revolution London (často bývají slevy a pokus si do Vašeho chytrého telefonu stáhnete app Rossmann, budete je mít všechny jako na dlani, ve velmi přehledně seřazené).


druhá tmavší část
první světlejší část












Teď k těm 4 způsobům jejího využití.

Z hnědého matného stínu se dá krásně vykreslit obočí.

Ze třpytivého světlého stínu je rázem rozjasňovač.

A opět hnědý stín se dá využít jako bronzer.                                                    

V ne poslední řadě je paletka určena na oční stíny, mnoha kombinací.                                                        











Žádné komentáře:

Okomentovat