sobota 4. července 2015

Nálety do obchodů #2

Poslední nakupování před prázdninami jsem pojala takto:

začnu tím pro léto nejdůležitějším a to jsou nové plavky. Koupila jsem si dva spodní díly a dva horní, ani jeden není v páru a tak je mohou kombinovat, což dělám ráda a vypadá to dobře věřte mi. Stačí si zajít do Lindexu a vyzkoušet si je, mají tam mnoho hezkých plavek, jediný ten černý mám z New Yorkeru.








Moc se omlouvám za kvalitu a barvu fotek, nejsem profesionál a ty barvy prostě nešli dokonale zachytit.
Plavky z Lindexu jsou za cca 500,-- kus (spíš méně) a ty z NY za 200-300,--.





Dále tu mám černé, krátké tílko s New Yorekeru za nějakých 80 ,-- z velmi příjemného materiálu.
Konečně jsem si také pořídila tuto vestičku a jsem za to tak ráda je z C&A a i přesto že mě stála 450,-- ji miluji a nejen na plavky bude jako doplněk pecková.
Teplákové kraťasy mají nejlepší a nejlevnější v H&M (190-199? teď nevím).
Další kraťasy a další úlovek z C&A jsou tyto z naprosto úžasného matroše, dělající krásnou postavu a zadek (kolem 250,--).
Všude jsou slevy a tak jsem si ve Sportisimu vybrala tyto Nike tenisky a nemohu si je vynachválit (890,--)

Plážová taška z H&M, za skvělou cenu. Mám takový pocit, že H&M v poslední době zlevňuje a kvalitou zůstává na stejné úrovni, což je velké plus. Naopak takové Takko a New Yorker, s těmi to jde z kopce jsou dražší a méně kvalitní než již zmiňované H&M a i ty věci jsou kýče (399,--).
 Další kabelku jsem ulovila ve slevách v Pimkie, je velká cestoví a bude se hodit i do školy (500,--).
 Zase H&M a tentokrát jsem si tam koupila sadu několika různě velkých prstýnků (bylo jich tam asi deset ale dva jsem rozdala a zbytek ztratila), za 15,--!!!! No nekup to jsou ve skvělém stavu.
V Tally jsem si koupila sponky alá kytky do vlasů, jsou fajn pro ty, kteří nemají dostatek odvahy nosit korunky z květů nebo se k nim nehodí ale chtěli by.
Do culíku jsou ideální (79,--).
Pastelové laky na nehty mají několik výhod: krásně vypadají, celkem drží, ty barvy <3, na léto jsou must have a k tomu teď frčí (44,--).
V Douglasu jsem opět utrácela za I love... sprchový krém, tentokrát mandle a med. Vodní příjemně, i se tak chová na pokožce, nevysušuje, má krásny obal, je dost řídký a stojí bohužel 109,--. Ale i pro ty, co by si ho za ty peníze nekoupili, jděte to do Douglasu alespoň omrknout mají tolik variant a druhů této kosmetiky.
Nejlepší deodoranty na léto dělá Garnier, dokonale zabraňují pocení a příjemně svěže voní (39,--)
Bioderma vyrábí velmi kvalitní a úžasně vonící oleje na opalování. No vlastně všechno (tady se ceny pohybují opravdu různě od 300 až do 600 korun).
V Dm mají teď slevu(100,--) na další výrobek od Garnier a to na čistící peeling 3 v 1 a já jsem s ním zatím sto procentně spokojená, v drogeriích už nenajdete moc lepších věcí na čištění, než je tato.
Poté tu mám ještě jednu věc z H&M a jsou to žabky za 149,--, opravdu letos je to se žabkami bída a proto jsem ráda, že jsem našla tyhle univerzální. Dají se nosit k vodě i do města a samozřejmě nejlevnější, které jsem ten den viděla.
Nakonec tu mám jednu knihu na takové to domácí i nedomácí čtení. Paper Towns v angličtině. Vřele doporučuji. Není to tak těžké pochopit a přeložit. Žádná záludná gramatika a když nebudete vědět slovíčka snadno vyhledáte. Pokud jste jako já na střední škole nebo ukončujete základku, a z aj máte dvojky až trojky, dáte to!!
Má to jen pozitiva, tak šup a jděte si koupit nějakou lehčí knihu v angličtině (239,--)
P.S. pokud chcete dobrý pomerančový džus, berte tento. A pokud chcete dobré sladkosti jděte do Marks and Spencera.!!!! Jděte tam!


To je z mých před prázdninových nákupů vše, snad Vás něco zaujalo. :)









Žádné komentáře:

Okomentovat