pátek 17. července 2015

QUICK TIPS #29 Co dělat u vody?

Nedávno jsem se spolu s mojí rodinkou vrátila z Chorvatska, byla to skvělá dovolená ale už druhů druhý den na pláži jsem se začala krapet nudit.
Co s tím pomyslela jsem si? Nejsem ještě ani v půlce a já už se nudím, to je špatné, co budu dělat?

A tak jsem přemýšlela o tom, jak doplnit každodenní dovolenkovou rutinu, kterou znáte určitě i vy...

Klasika vstanete, snídaně, jdete zpět na pokoj, aby Vám trochu slehla břicha, namažete se, připravíte věci na pláž a vyrážíte. Když dorazíte na pláž na chvíli si lehnete a poté se jdete vykoupat, pak zase přijdete na deku a je tu opalovačka. Toto opakujete do poledne, než dostanete hlad a jdete na něco k jídlu nebo na zmrzlinu, poté se odpoledne vrátíte s největší pravděpodobností zpět na deku a přemýšlíte, co budete ještě dělat. Buď se půjdete schovat na pokoj před sluníčkem, nebo můžete vyrazit do bazénu či wellness, no jo ale přece nebudete platit wellness  a proč chodit do bazénu, když jste přijeli za mořem.

Takže co vlastně dělat u vody jak u moře, tak u bazénu či na nějakém přírodním koupališti, když se začnete nudit?

 

1. můžete hrát hry

například Monopoly v karetní podobě. Tuto hru jsem si velmi oblíbila právě na letošní dovolené. Je jednoduchá, zajímavá a zábavná, zkuste ji.
Další hrou jsou klasické karty jako například prší, vole lehni, kvarteto, žolíky, UNO, cokoliv....
Mým třetím tipem na kompaktní hru je taktéž karetní hra s názvem Černé historky, jejichž hlavním cíle je aby jste přišli na to, jak se stal určitý zločin. Těchto zločinů je tam požehnaně, ale pozor hra je především pro lidi s velkou fantazií a trpělivostí.



 

2.  další hry ale tímhle myslím ty sportovní

koho by také bavilo celý den sedět na dece a hrát karty. Nejlepší je střídat všechny aktivity, která se Vám snažím poradit.
Opět na letošní dovolené jsem si zamilovala další hru a tou je frisbee, právě létající talíř jsme si koupili nějaký druhý, třetí den, kdy jsme se začali nudit. A bum ono to vyšlo, s létajícím talířem jsem se nudit přestali.
Vypozorovala jsem, že ostatní lidé nedají dopustit na obyčejný míč ale letošním hitem byly jakési pálky, které připomínal pink-ponogové ale byly větší, stejně tak míček (beach ball, bech tennis).


 

4.  takovou klasikou jsou...

křížovky, sudoku, knihy, mobil, ale mnohem zábavnější by mohly být různé kvízy nebo testy ve stylu kdo jsem(jaká by jsi byla/byl květina atd.)



5.  vodní hračky, proč ne?

Nafukovací lehátko, velký kruh ve tvaru donutu, který proslavila Ashley Benson či obyčejné vodní pistole, s tím si vyhraje každý i dospělí(tedy alespoň ti, ve kterých zbylo jen kousek dítěte, což doufám ve většině ano, jinak by měli pěkně nudný život).
Například já ve svých skoro 18 letech jsem se stále snažila o to shodit bráchu z lehátka, stoupnout si na něj(na to lehátko) a jen na něm jako na surfu nebo z něj skočit dolů. A podařilo se mi to jéé!!
P.S. ani by jste nevěřili, jak složité je vyškrabat se na lehátko když na něm sedí váš bratr, který je vyšší a těžší než vy ve hloubce, kde nestačíte. Ale je to zábava a o to jde.



6. aqua-aerobic

ano, ano, ano pokud jste někde, kde si můžete zacvičit na super písničky, jděte do toho.



7. sběr

kamínků a mušlí. A neříkejte, že si je nevozíte domů. :D


 

8. slovní hry a výzvy

když řeknu slovní hry, je to každému jasné, ale když řeknu výzvy, je to mnohem zajímavější.
Vymyslete si nějaké výzvy, kdo má co udělat.
Nebo si můžete zkusit jako já a jeden můj kamarád say yes day. Z názvu vyplývá, že musíte na vše říct ano, takže pokud jste neviděli film yes man, tak se na něj honem koukněte, je to fakt sranda. (Hlavně nezajděte moc daleko, buďte spontánní, žádné lsti).



9. kreslení

stačí si sednou a kreslit. Člověka jehož pozadím je horizont nebo právě jen okolní krajinu. To se mi zdá jako velmi dobrý tip i vzpomínka.



10. a nakonec focení

skoro každý v této době a hlavě mladí si letos oblíbili selfie tyč, se můžete fotit na pláži, ve vodě v bazénu, v horách, ve městě do hallelujah. A pokud ji nemáte, nezoufejte na obyčejný foťák či mobil se dá také krásně fotit. Stačí si jen počkat na ten správný moment jako je třeba západ slunce, velká vlna, hodně jídla, krásný kluk či koktejl. Foťte vše, ať máte na co vzpomínat a nesmutníte, že jste to nevyfotili ale měli jste.
No a ten nejlepší foťák, který u moře nebo u vody můžete mít je vodě odolný. Fotit nebo natáčet pod vodou je opravdu úžasné. Můžete dokonce vyrazit na nějakou atrakci jako je tobogán, jízda na banánu nebo kurz potápění, to pak budou fotky!!



Snad Vám mých 10 tipů, jak si zpestřit život u vody inspirovaly.

Žádné komentáře:

Okomentovat