čtvrtek 20. srpna 2015

BACK TO SCHOOL - breakfasts and snacks

Dnešní článek bude plný nabitý dobrého, zdravého, jednoduchého, rychlého jídla pro Všední školní nebo pracovní dny.
Today´s post will be ful of  healthly, sipmle, fast and good food for yours school or work days.


Snídaně/breakfasts:


začnu ovesnou kaší, jelikož ji opravdu zbožňuji a velmi ráda tvořím nové recepty právě na ovesné kaše.
Tyto kaše jsou zdravé, domácí, plné vitamínů a minerálů, dodají Vám energii, zaplní žaludek a navíc jsou jednoduché na přípravu i čas.
Porridge is my favourite breakfas it is full of viamins, minerals, homemade, yummy, give you energi and fulls your belly.

Jahodová ovesná kaše/ Strawberry porridge recept

má nejoblíbenější!!! Do normální směsi ovesné kaše přidáme trochu rozmačkané i normální celé jahody a dáme do mikrovlnky, po chvíli přidáme další jahody a necháme dodělat.
My favourite porridge is strawberry porridge. Into normal mixture otemela just add little mashedand put into microwave and after 30 seconds add normal no mashed strawberies, mix it and let another 30s in microwave.

Mandlová ovesná kaše/ almond porridge recept

moje druhá nejoblíbenější ovesná kaše je mandlová. Tuto kaši připravíte ještě jednodušeji než tu předešlou, stačí přidat mandlové máslo, dát do mikrovlnky na cca 30 sekund, přidat další mandlové máslo, promíchat a přidat na dalších 20-30 sekund do mikrovlnky, nakonec ozdobíme mandlovým máslem a mandlemi.
Next porridge is full of almonds, you can add almond butter into mixture of almond milk and otemelas. Leave 30 seconds in microwave, next add another almond butter mix it and again leave 20-30s in microwave. And the end garnish your porridge wiht almonds and almond butter.

Borůvková ovesná kaše/blueberry porridge recept

třetí příčku zaujala borůvková ovesná kaše, dělá se úplně stejně, jako ty předešlé akorát s borůvkami.
The third place is for blueberry otemeal. It is makes just like almond or strawberry porridge but instead of strawberries, for example, add blueberries

Meruňková ovesná kaše/Apricots porridge

Bramborovou medaili získala meruňková ovesná kaše. U které je v přípravě jedna změna meruňky nepřidáváme do směsi ani je neohříváme, byly by pak kyselé. Přidáme je akorát na horkou kaši. Tak budou chutnat báječně. P.S. přidejte i skořici
Last is apricots porridge. For that is preparing one change apricots, don´t add to the mix, because if you head apricost they are. Just add them to the hot porridge like on the picture. So they taste wonderful. BTW. plus cinamon

Müsli

jsou dobré jak s jogurte, tak s mlékem. A to je také velmi dobrá snídaně. Můžete k nim přidat i různé oříšky, semínka, ovoce...
Are good with yoghurt or milk. This very good breakfast you can complete with nuts, fruits or some seeds.


Chia pudding recept

další, takovou hubnoucí snídaní je chia puddig.
Next fitness breakfast is chia pudding.


Buchta v hrníčku/ dezert in mug

jedno vajíčko, 4 lžíce Nutelly a dvě lžičky holandského kakaa. Zamíchame na jemnou kašičku a necháme na cca. 1 min a 10-30 sekund do mikrovlnky, dokud směs nenabyde. Poté máte dokonalou čokoládovou snídani.
One egg, 4 tablespoons Nutella and two teaspoons of Dutch cocoa. Shuffled into a fine mush and leave for approx. 1 min and 10 to 30 seconds in the microwave until the mixture comes into. You then have the perfect chocolate breakfast.



Nyní se přesouváme k věcem, které můžete jíst i k snídani i k svačině, záleží na Vás a času.
Now that is food whitch you can eat for the breakfast and also for snack.

Pečivo a podobné/Bread and similarecept

Opečený toastový chléb s avokádem je mým velkým oblíbencem kdykoli si zamanu (sůl, sezamová semínka, citronová štáva).
Roasted toast bread with avocado (jemon jucie, salt, sezam seeds) is my favourite food anytime.

Vajíčka/eggs

nejsem zastáncem toho, že vajíčka jsou jen na snídani, po škole jsou také dobrým povzbuzením pro Váš mozek. Obyčejné míchané, s avokádem, i vařené s avokádem a baby špenátem.
I like eggs for breakfast and also for snack. Normal, with avocado and also with baby spanish.
Osmahnutá paprika awwwww....
Opečená houska s baby špenátem/roasted bread with baby spanis and also avocado recept

Velmi příjemná svačinka.
Very tastey snack.

Ovocný salát nebo jen ovoce/ Fruit salad or just fruit recept

pro mě velmi chudá snídaně, samozřejmě ovoce a ještě něco je dobrá volba ale pouze ovocný salát nebo ovoce je dobrá sváča.
Yummy snack for everybody.

 Smoothie recept  recept2

Smoothie si můžete dát k svačině ve škole i po ní ale i k snídani. Já ho preferuje k svačině po škole.
You can drink smoothie like breakfast, school snack or after school snack. I prefer smoothie like after school snack.

 Banán a mandlové máslo/ Banana toast with alomnd butter

tuhle skvělou pochoutku můžete také uplatnit jako snídani i svačinu.
This yummy thing you can eat for the breakfast or also snack.

Sladký špíž/ sweet pantry recept

obdoba předchozího jídla. Tentokrát se jedná o špíz z banánů spojený mandlovým máslem a čokoládou. Svačina jak má být.
You just gluing slices of banana with almond butter or chocolate and leave in freezer. Than after 3-5 hours you have yummy snack.

Na závěr něco k tomu, co si dát k pití. Před snídaní nebo při zkuste vodu s citronem, černý čaj s mlékem nebo zelený čaj. Dále i samotné mléko nebo ovocný džus jsou super volbou.
Drinks: detox waters, tea black with milk or green, jucie, milk, water. 
detox waters

Žádné komentáře:

Okomentovat