pátek 21. srpna 2015

BACK TO SCHOOL - diář

Panny jsou znamení, která ráda vše organizují a právě proto milují veškeré organizační tabulky, diáře, papírky, notesy, sešítky atd.

I já jsem tohoto znamení a mohu toto tvrzení maximálně potvrdit, už teď mám vymyšlené, co a jak si za dva dny sbalím na dovolenou, jak budou vypadat moje školní rána a jak si budu organizovat učení, úkoly, práci a různé akce.

A právě v organizování Vašeho času a uchování všeho, co máte dělat pohromadě Vám pomůže diář.

Můžete si vyrobit svůj vlastní diář, jelikož je spoustu krásných bločků a sešitů, avšak tam nejsou napsané dny, měsíce...

Já osobně si raději koupím diář, kde již bude vše nadepsané. Těchto organizatérů existuje spoustu druhů sloupcový, řádkový, velký, malá, školní, roční stačí si jen vybrat ten pravý pro Vás.

Loni jsem si koupila právě již zmíněný diář na jeden školní rok číslo 6.
Letos si chci pořídit na celý rok 2016 a tak budu muset vydržet do ledna jen s provizorním bločkem ale nebojte moji milý organizátoři já to vydržím.

Moje rada na závěr! Pořiďte si diář, kam si budete zapisovat všechny své úkoly, písemky, schůzky, kroužky, kulturní akce jakou jsou výstavy, koncerty, párty, maturáky.., sportovní akce, závody, nákupy a setkání s kamarády, od kdy do kdy jsou jaké slevy, lékaře, práci, úklid, vaření, narozeniny, svátky, volné dny, výlety...
no prostě všechno!!

A pokud nechodíte do školy ale do práce je mi jasné, že diář již dávno používáte a nemůžete si ho vynachválit.

back to school haul

tady je malá inspirace, jak by takový diář mohl vypadat:



Daily Organizater

Scholl is already begins so you need new organizator.
This is a little inspiration:



My advice at the end! You can write to yor diary all of your meetings, homeworks, tests, appointments, cultural events such as exhibitions, concerts, parties, prom .., sporting events, competitions, shopping and meeting friends, sales at stores, doctors, job, hobbies time, cleaning, cooking, birthdays, holidays, days off, trips... just many and many things.

Žádné komentáře:

Okomentovat