středa 19. srpna 2015

BACK TO SCHOOL!!

Už je to tady, chtěla bych říct, že se to pomalu blíží ale ono se to blíží rychle a jediné co se mi na tom líbí je nakupování pomůcek! 

Neříkejte mi, že to tak nemáte.
Že kdykoliv, když přijde katalog s věcmi do školy prohlížíte si ho a přemýšlíte, co vše si letos musíte koupit a právě na to nakupování se těšíte...sešity, bloky, diář, lepící papírky, fixíky, zvýrazňovače, tužky, propisky, kosmetická taštička alá penál, a mnoho dalších super zbytečností, které Vám zpestří školní hodiny.

Já si toho letos moc nekoupila, ale i tak Vám to ukážu. Ještě mi chybí zmíněné zvýrazňovače, na které mám políčeno v Makru na na penál alá kosmetickou taštičku z H&M ka.
1. - desky na papíry se na střední škole velmi hodí, pokud nechcete používat sešity
2. - propisky za sedm korun jedna z Globusu, kupuji si je každý rok (Mimochodem, vše co zde na obrázku vidíte je z Globusu.)
3. - bělítko můj největší pomocník.
4. - sešity, potřebuje každý a ano já jsem ten typ člověka, co si je nadepisuje hned jak je koupí :D.
5. - vytrhávací blok na písemky a malý bloček na za znamenávání úkolů, jelikož letos jsem se rozhodla si pořídit diář na celý rok 2016 a ne jen na ten školní rok. diář
6. - zvýrazňovače, které mi stále chybí.
7. - tenké fixíky, jsou prostě super volbou!
8. - no a bez lepících papírků bych to prostě nebyla já.

Dokoupeno! Zvýrazňovače, které vydrží déle jak rok a super sešit (na ekonomiku) :D.


___________________________________________________________________________________

Little back to school haul


1 - boards at papers in high school very handy if you do not use notebooks
2 - pens seven crowns one of Globus, I buy them every year (by the way, everything in the picture you see here is from Globus.)
3 - correction fluid my biggest helper.
4 - workbooks, everyone needs, and yes I'm the kind of person, what is write name before school stared: D.
5 - plucking block on the exam, and a small pad on the recording homeworks and others things to do, since this year I decided to buy a diary for the whole year 2016 and not only for the school year.
6 - highlighters, which to me is still missing.
7 - slim fixs are just super choice!
8 - and without sticky note It would just not me.

Next I must buy pencil case my choice is makeup bag form H&M. Can you use make up bag like pencil case?



Žádné komentáře:

Okomentovat