úterý 11. srpna 2015

Jaký šampon pro větší objem opravdu stojí za to?

Jelikož jsem kudrnatá holka a kudrnaté vlasy bez objemu jsou opravdu nic moc, rozhodla jsem nají ten nejlepší objemový šampon.



No a jaké jsou výsledky? Opravdu různorodé, jelikož najít ten správný šampon pro větší objem na kudrnaté vlasy je těžký job.
Dobrých volume shampoos jsem našla nespočet a dokonce i ten, který sedne mým vlasům.

Začnu od šamponu a kondicionéru, do kterých jsem vkládala velké naděje ale zklamali mě, jelikož jak jsem hned po prvním umytí zjistila, nejsou pro kudrnaté vlasy. Objem dodávají velmi solidně, voní krásně jako Huba Buba, obal je skvělý, cena vyšší.
Objednáno z Parfums ale naleznete jej i v kadeřnických salonech.
Jedná se o Bad Head by Tigi epic volume.

Podtrženo sečteno, šampon je na objem dobrý ale jen pro rovné vlasy, jelikož dělá rozčepýřené jemné kudrny a to není hezké.
Tigi

Další pán na holení je šampon a kondicionér od Syossu. Opět krásně voní, jako když přijdete od kadeřníka, myje dobře i objem dává pěkný ale je spíše pro rovné vlasy, i když je na tom o sto procent lépe než předešlý produkt. (Ale ano i kudrnáči ho mohou zkusit).
Koupíte v drogériích.
 syos

Předposlední na řadě je Big shampoo a kondicionér Veganese od LUSHE, tyto přírodní produkty jsou sice dražší ale fungují velmi dobře a vydrží věčnost hlavně kondicionér, kterého stačí kapka.
Vlasy po nich zvláštně voní, jsou příjemné na dotek, kudrny vypadají velmi pěkně a objem také dobrý. Ovšem druhý den pro probuzení jsou vlasy hrozné a to mi může potvrdit každá kudrnatá holka, ovšem toto se děje po každém šamponu.
Pokud máte nějaké své vlastní tipy a triky jak na to, aby byly vlasy krásné i po probuzení dejte mi vědět do komentářů.


Takže jak na tom vlastně Lush je?
Pro rovné vlasy, vhodný i pro ty kudrnaté!!
lush

V neposlední řadě tu máme to nejlepší, co jsem stihla vyzkoušet a to šampon, balzám a maska od L´ Oréal Paris, Elseve Firbalogy.
Celá řada se skládá z masky, šamponu, kondicionéru a séra,  které bohužel nemám. Produkty se mezi sebou dají kombinovat například: maska + šampon
                                                šampon + balzám
                                                šampon + sérum (+ balzám)
Já osobně miluji kombo masky a šamponu, dodává krásný objem, vzhled vlasů i těch kudrnatých, dokonce krásně voní a je nejlevnější ze všech zmíněných šamponu. V drogériích naleznete tyto šampony ve slevě každou chvilku.

Mé konečné slovo je, pokud hledáte super šampon pro dodání objemu na jakékoliv vlasy, zkuste Elseve Fibralogy řadu.
elseve

P.S. Pokud chcete mít kudrnaté vlasy krásné, po umytí je jemně zabalte do trička, lépe vsákne vodu, vlasy nedřete ani nefénujte. Po chvilce sundejte tričko a nechte pozvolně uschnout.
Na noc použijte gumičku. Ráno Lehce namočte mokrýma rukama. Vodu používejte vždy studenější.

P.S. 2 moje mamina si nejvíce pochvaluje šampony od Gliss Kur.

Žádné komentáře:

Okomentovat