úterý 4. srpna 2015

Nálety do obchodů #3 V Praze je blaze

Je to tady, další várka nákupů a tentokrát z našeho hlavního města Prahy.
V neděli večer jsem se vrátila ze 3 denního tripu po Praze se svými kamarádkami a právě neděle byla naším nakupovacím dnem.



Navštívili jsme Fashion Arena Outlet Center na okraji Prahy, kam jezdí "outlet autobus" zdarma.
Dále jsem prolezl Arkády Pankrác a Cadny Store.

Můžeme začít:

ve Fashion Aréně jsem byla unešená hlavně z outletu Manga a Claire´s. outlet
Mnago:
moc se omlouvám za kvalitu fotek ale nejsem profesionál a těmito úpravami se snažím o to, aby byla barva produktů co nejreálnější.
Tento příjemný neonově žluto-zelený, volný croptop stál 279,--.

 Mým druhým úlovkem z Manga za 99,-- je toto čistě bílé volné tričko s krajkou z průhledného jemného materálu.


Claire´s:
v tomto obchodě s doplňky jsem si pořídila pouze jeden prsten za 30,--.


Nyní se přesouváme do Arkád na Pankrác. arkady
Stradivarius: super kvalitní kabelka z hnědé koženky za 199,--. Slevy byly všude, tato taška totiž dřív stála 599,--.
New Yorker:
dalším a ne posledním volným kouskem je letní bílé tílko, které na opálených zádech vypadá božsky 89,--.
Reserved
tohle jsem hledala už hodně dlouho a jsem ráda, že našla. Dvojitý řetízek za 129,--.
 Pull&bear
159,--za tento krásný trochu oversize svetřík je krásná cena.
Skvěle ladí s předešlým krystalem.


Z oblečení a doplňků je to vše, avšak jsme ještě navštívili Cndy store, což je obchůdek se zahraničními sladkostmi a podobnými potravinami či pitím.

Já zde koupila bráchovi energi drink 145,--(to víte sběratel plechovek) a pro mamku s taťkou nugátové čokoládové tyčinky 24,-- a do třetice takové kuličky plněné sušenkou 19,--. sladkosti
Fotky bohužel nemám jelikož se po všem jen zaprášilo a to je dobré znamení.





















Žádné komentáře:

Okomentovat