pátek 21. srpna 2015

QUICK TIPS #34

Chtěli by jste poznat nové lidi, popřípadě nové dobré kamarády? 
Zlepšit si angličtinu, němčinu, francouzštinu či se naučit jiný jazyk? Nebo by jste rádi pomohli někomu jinému se naučit ten Váš rodný jazyk?
Potřebujete něco proti nudě, něco co Vás bude bavit a k tomu z pohodlí domova?
Chcete zkusit něco nového?

Tak právě pro Vás je můj dnešní quick tip.


Penfriend


Penfriend je internetová strnáka, vlastně je jich více různých, která Vám umožňuje komunikovat s lidmi z celého světa.
Stačí se jen zaregistrovat a čekat, než na Váš "profil" někdo zareaguje. Nebo můžete bez registrace reagovat na profily ostatních lidí.
Vše jde prostřednictvím e-mailu, díky kterému se můžete domluvit pro komunikaci jinými prostředky.

Já osobně používám tuto stránku.
odkaz
a musím říct, že lidé na můj profilový text reagují ale ti, na které jsem reagovala já neodepisují.
Tohle je moje ad odkaz .



___________________________________________________________________________________

Would you like to meet new people or new good friends?
Improve your English, German, French or learn another language? Or would you like to help someone else learn that your native language?
Do you want to try something new?

So just for you is my quick tip today.

Penfriend

Penfriend's website, actually there are more different, which allows you to interact with people from around the world.
Just register and wait, rather than your someone responds on your "profile". Or you can without registration respond to other people's profiles.
Everything goes through e-mail, through which you can agree other means of communication.

My profile my profile writ me if you want
One of Penfrend pages penfriend




2 komentáře: