středa 5. srpna 2015

Trip to Prague

Jak jsem již psala v předešlém článku o pražských nákupech, byla jsem spolu se svými kamarádkami na tři dny v Praze.
Taková malá dovolená se vždy hodí.

Nyní se dozvíte mé zážitky, co mě nejvíce překvapilo, čemu se vyhnout, kam zajít a mnoho dalšího.

Do Prahy jsem všechny přicestovaly jak jinak než Student agency, je to nejlevnější a zároveň nejpohodlnější způsob cestování pro ty, kteří neřídí auto nebo se tam o něj nechtějí starat.
V pátek jsem přijela okolo páté hodiny a na místě na mě čekala kamarádka spolu s její mamkou a bráchou, kteří právě odjížděli.

Samozřejmě jsme se nejdříve zastavili na bytě, kde byl náš tří denní azyl. Odložila jsem si věci a převlékla do večerního outfitu, jelikož jsme plánovali večeři a poté návštěvu klubu.

Zmíněnou večeři jsme si daly v Potrefené huse, což doporučuji. Tento řetězec restaurací je po celé Praze, vlastně celé republice i tady u nás v Českých Budějovicích. A upřímně vaří skvěle, míchají dokonalé drinky, personál je vždy a všude příjemný no a cena Vás nezrujnuje.
Palec nahoru pro Potrefenou husu.
Těstoviny s lanýžovým aroma, jahodové mojito, sex on the beach a salát Caerar
Creme Brulée
Pivní koktejl, Staropramen a Sprite
Po koktejlech, salátech a dezertu jsme se vydaly hledat ten nejlepší klub na pobavení. Bylo nám jich doporučeno opravdu hodně od N11(trvale zavřená) přes Techtle Mechtle až po Lucernu.
Ovšem my jako správné pařmenky jsme se rozhodly pro podle nás ten nejznámější a nejlepší klub v Praze a to pro Retro music hall. Vstup je sice od 18 ale všichni tvrdili, že v pohodě. Samozřejmě nás tam nepustili, z čehož jsme byly opravdu naštvané a zklamané až tak, že jsem se vydali spát.

A udělali jsme dobře jelikož další den jsme stávaly brzy ráno a šly do Candy store odkaz na sladkosti a Palladia.
Nakonec jsme vyzvedly další kamarádku, která právě dorazila a vydaly se směr Aquapalace. Ještě předtím jsem zašly na oběd a pak hurá do výru vodní zábavy.

Jelikož jsem studentky celodenní vstupné do tohoto úžasného aquaparku stálo 589,--(vodní svět). Říkáte si, že je to moc? Ano to je ale i tak se to vyplatí, užijete si tolik zábavy, spálíte tolik kalorií,

 uděláte si celoživotní zážitek.

Uvnitř parku se dá koupit i spousta ne tak drahého jídla(platíte až u vstupu, jelikož se útrata načítá na hodinky, které dostanete u vstupu), ale můžete vzít něco k jídlu i s sebou.
Já jsem tyto hodinky ztratila ale nic se nestalo, protože tehdejší směna na pokladě mi hodinky hned resetovala a ani jsem nemusela za ztrátu platit.

Do čeho v Aquapalace jít?

Jednoznačně divoká řeka, tobogán, kde jezdíte na nafukovacích kruzích, divoké vlny, trychtýř a venkovní bar v bazénu je dle mého názoru nejlepší volbou, ale když už jste tam vyzkoušejte vše jako my.
S dopravou se nemusíte zatěžovat jelikož z konečné metra jezdí každou cca. půl hodinu zdarma Aquabus, který Vás doveze až před aqupark.

No a ještě ten den jsem se rozhodly vyrazit na další párty, tentokrát jsem zakotvily v Double Trouble, kde je sice vstup také od 18 ale dostanete se tam snadno, jelikož tam chodí jen cizinci.
Musím říct, bylo to tam příjemné a dobře hráli!!! Doporučuji.

Poslední den byl nákupní o kterém jsem už článek vydala, tak se podívejte, jak si pražáci levně nakupují. shoppingmania
#slevyslevyazaseslevy

Co mě za ty tři dny nejvíce překvapilo?

Neslyšíte tam češtinu, všude je to samý cizinec.
Václavák(centrum a okolí) ve dvě ráno je skoro stejně rušný jako ve dvě odpoledne, stejně tak metro atd., takže se nemusíte bát.
Pokud jste mezi lidmi nebo ve klidné čtvrti nic se Vám nestane.
Nemají to tam tak drahé jak se zdá, všude jsou furt slevy. Restaurace a bary jsou sice dražší ale to se dá očekávat například za čaj v Palladiu utratíte 70,--.
čaj a velmi dobrá domácí limonáda pro milovníky malin
burger z Palladia
Zlevňuje se přirozeně směrem od centra nebo pokud narazíte na nějakou dobrou levnou restauraci, což se také stává i v centru a ne nemyslím Mekáč.
Dále mě překvapilo, že 90 denní průkazka na hromadnou dopravu je levnější jak u nás v ČB. Tam můžete jet metrem, busem, tramvají... a dostanete se až do Kutné Hory, u nás jen autobusem a nedostanete se skoro nikam.
Velmi mě udivilo také to, že do těch vyhlášenějších klubů, kam chodí většina čechů pouští od 18let, přitom u nás se na diskotéku dostanou už 13ctky.
V neposlední řadě mě překvapilo, že outlet, Aquabus atd. jezdí zadarmo.


Co Vám doporučím navštívit?

Aquapalace: aquapalace

Outlet hall: fashion arena outlet center

Arkády Pankrác: arkády pankrác

Salátový bar: chopd salad your dream

Potrefená husa:  potrefená husa na hybernské

Můj šálek kávy: můj salek kavy

Double Trouble: double trouble

Další kluby, restaurace a obchody, které nám byly doporučeny:
Starsky and Hutch: sandh
Techtle mechtle: tm
Hony buny(bývalé Očko): hb
N11 - trvale zavřené
Lucerna: lmb
Retro music hall: rmh

Sněz co můžeš, v Praze je takovýhle restaurací více např. Čínská Smaragdová zahrada.
Puzzle your salad: puzzle
Costa coffee: kavarna
Bageterie: bagetky i sem jsem zašly a mohu vřele doporučit, hlavně Sweet Chill bagetku za 39,-- (Arkády Pankrác).

OC Nový Smíchov: upřímně Arkády jsou lepší
OC Chodov: v tomto centru je toho celkem dost occh
OC Atrium Flora: na druhou stranu ve Floře skoro nic
Palladium: velké se spoustou obchodů hl. těch dražších ale najdete zde i H&M a spol. pallp
Václavské náměstí: na Václaváku je také spoustu obchodů

Nakonec tu mám pár dalších tipů, kam se v Praze podívat (byla jsem tam a doporučuji).

Muzeum voskových figurín Grévin: voskové figuríny

Je libo cigaretku?
Fotka je už okolo jednoho roku stará, ale stále si stojím za svým...Krteček je prostě borec a spolu se svým autíčkem mě nejvíce zaujal.
Můžete si udělat dokonce fotku s korunou na hlavě a vytvořit si voskovou figurínu sami sebe, kterou si zašlete na e-mail vše v ceně vstupného.
Nejkrásnější žena.
Fotka s Jardou Jágrem nesmí chybět ani Vám.

Letiště, zajít si do restaurace na letiště a sledovat, jak přistávají a odlétají letadla, to je něco pro pány.

Na Petříně najdete krásné zahrady, zrcadlové bludiště i rozhlednu.

Hrad, ten kdo nebyl alespoň u hradu, jako by nebyl.

Náplavka: naplavka

Mimo Prahu...

Karlštejn, krásné místo.

Pískovny na koupání...Lom Malá a Velká Amerika

P.S. pokud můžete na cokoli využít studentskou, dětskou nebo důchodcovskou slevu, využijte ji.
Přeji krásný zbytek dne a třeba i výletu do Prahy.




Žádné komentáře:

Okomentovat