neděle 27. září 2015

DIY motivační nástěnka

Pomalu nám začíná druhý měsíc školy a já jsem si ještě ani neuvědomila, že škola vůbec začala. Nechce se mi nic dělat, učit se na test, dělat úkoly, připravovat se na zkoušky atd. Nevím, jestli je to tím počasím (komu by se chtělo cokoliv dělat, když prší, sluníčko nikde, podzim a zima na krku...) ale nechce se mi ani chodit ven, cvičit, bavit se s klukama, no prostě hrůza!

Právě proto jsem se rozhodla udělat něco, co mi pomůže se motivovat, inspirovat, donutit se k nějaké akci, učení, cvičení, čemukoliv, co mi zrovna chybí.
Protože já a nejsem sama to opravdu potřebuji.

Život je od toho, aby jsem ho žili, ne jen přežívali.


DIY motivační nástěnka Vám snad pomůže k tomu, aby jste získali větší motivaci, inspiraci nebo sebevědomí k dosažení Vašich cílů.



Stačí jeden pohled na ní a uvědomíte si, proč jste si ji vlastě vytvořili a tím pádem Vám snad pomůže alespoň trochu k uchopení života do svých rukou.

Kam nástěnku vlastně umístit?
Respektive to nemusí být ani nástěnka, stačí si nalepit Vaší motivaci, oblíbené citáty, kresby či fotky na zeď nebo zrcadlo, kam se díváte každý den.
Takže obyčejná zeď, korková nástěnka, zrcadlo, dveře, skříň, to vše jsou dobrá místa pro Vaší domácí dekorační, vzpomínkovou, inspirační a mnoho dalších přívlastků nástěnku.
Hlavní je mít jí na očích, proto preferuji oblast okolo zrcadla, jelikož se do něj dívám každé ráno, stejně jako každá žena i muž, mám své motivační citáty pěkně před očima a tím se mi více vštípí do paměti. A díky tomu, až dojde k situaci, když se mi do něčeho nebude chtít, vzpomenu si některý z mých citátů a rozhodování půjde hned snadněji.
My nespontánní a úzkoprsí strašpytlíci to prostě potřebujeme.

Proč jí udělat?
O tom jsem již mluvila pokud Vám chybí motivace, inspirace nebo si chcete jen ozvláštnit pokoj, je tohle to pravé pro Vás.
Dbejte ale na to, že citáty na Vaší nástěnce musí mít co dočinění s v
Vašim životem. Pokud chcete zhubnou dejte si na ní fitness motivaci, pokud chcete oslovit kluka, který se Vám líbí chce to něco, co Vám dodá sebevědomí a chuť. No a pokud chcete dosáhnout lepších výsledků v profesním životě nebo ve škole, najdou se citátky, které Vám mohou pomoci i s tím.

Jak na to?
Jsou 3 způsoby.
Číslo jedna: na bílou čtvrtku si nalepte písmenka vystřihaná z módních časopisů. Ale pozor, ať se Vám nestane to, co mně. Některá písmena jsou totiž po vystřižení otočená na druhou stranu, tak pozor na to, je lepší si hned vytvořit šablonu.

Číslo dva: Jednoduše si Vámi vybraný citát najdete na Google obrázcích, překopírujete do Wordu na nakonec vytisknete.

Číslo tři: vlastnoručně si citát přepíšete.


Pak už jen nalepit, přidělat, orámovat, jak chcete. A pokud ani poté nezískáte větší sebevědomí a motivaci, můžete si ještě napsat to do list.
Vím, že to není totéž, ale pokud si své cíle například na daný týden napíšete a po jejich splnění si je odškrtnete, je to mnohem lepší než je mít jen v hlavě, protože nejvíce vnímáme očima.

Pro mě osobně je to lepší, napíšu si, že musím tento týden napsat článek, cvičit jógu, naučit se matematiku, koupit si gel na obočí, zajít ven s přáteli, uklidit, atd. a potom, co danou věc splním si jí odškrtnu, abych měla lepší pocit z odvedené práce a větší přehled o mých činnostech.

Posledním mým tipem je napsat si večer před spaním na lepící papírky, co by jste měli další den udělat a normálně by jste to neudělali například dnes udělám dobrý skutek, požádám o přidání, oslovím ho, napíšu jí, protože..

když ne teď, tak kdy?



Tohle je podle mne jedna z největších pravd. Nespočetněkrát jsem si již říkala, kéž bych tehdy šla také, kéž bych se s ním tenkrát začala bavit, kéž bych se na to víc učila, kéž bych jela na ten výlet atd.


























Žádné komentáře:

Okomentovat