neděle 13. září 2015

Na obočí záleží!!

Ano je to tak na obočí záleží!


Správně upravené nebo-li dobře vyplněné a vytrhané obočí vám dokáže omladit tvář, rozjasnit jí a dokonce změnit Váš výraz.

Nedávno jsem byla se sestřenkou nakupovat a zapomněla jsem si udělat obočí, což mi bylo celou mou nákupní mánii velmi nepříjemné.
Vypadalo to neupraveně, nevýrazně, prostě nedokončeně.
Celou dobu jsem měla nepříjemný pocit, možná to už hraničí s nějakou psychickou nemocí ale je to tak nedokážu si vyjet do města s neudělaným obočím, protože jak jsem již zmiňovala na obočí záleží. I malá úprava, vytrhání či jen zafixování dokáže udělat své!

Nevěříte mi, no tak se podívejte na mne a moje předtím a potom.

Jedno již upravené obočí a druhé ne
obě obočí hotová



Jak si obočí správně vytrhat?
Nejdříve si musíte ujasnit, do jakého tvaru obočí vlastně chcete a jestli se hodí k Vašemu obličeji jeho tvaru, rysům a Vaší osobnosti.
Takové dvě univerzální rady jsou:¨
vytrhávejte jen ty chloupky, které přerůstají přirozenou hranici Vašeho obočí.
No a pokud Váš přirozený tvar chcete změnit mělo by se obočí vytrhat ve směru tří hlavních úhlů...
tak tohle mi opravdu vysvětlit nejde, mnohem lepší bude ukázat Vám to na obrázku.





No a pokud si stále nevíte rady je velmi vhodné, hlavně pro začátečníky zajít si do profesionálního salonu, kde Vám obočí vytrhají a vy si jej budete pak už jen udržovat. Profesionálové Vám mohou obočí i nabarvit a poradí v mnoha věcech.
Ale pozor nemyslím ty profesionály, kteří Vám obočí oholí a poté natetují nové, to nezkoušejte ani vy doma s tužkou.

Nakonec tu mám pár produktů.
Řazeno od nejlevnějšího produktu, který se dá využít stejně tak dobře jako ty dražší.

Astor, transparentní (bezbarvý) gel na obočí, který dokonale zafixuje obočí a dodá mu ten správný tvar. Je supr pro začátečník i pokročilé. Pokud máte sytě barevné obočí, nebo se hodí k Vašim vlasů nebo-li si ho nebarvíte, je tento gel skvělou volbou právě pro Vás.
astor gel na obočí

Essence, produkty na obočí od Essence udělají přesně to, co mají. Mými dvěma favority jsou: za pudrové produkty, set na úpravu obočí, se dvěma stíny a celkem použitelným něco jako štětečkem.
A za gelový produkt je mým favorite gel na obočí Make me brow, který svou práci odvádí opravdu brilantně.
Essence

Max Factor, make-up maskéru filmových hvězd, ano s touto tužkou budete mít obočí opravdu jako filmový hvězda. Po zabarvení obočí je pak nutné ho ještě zafixovat ale až po chvilce, musíte totiž dávat pozor, aby tužka nezcuckovatěla. Na druhou stranu tužka na obočí se používá v případech jen malých nedokonalostí a to si fixaci až tak nežádá.
Maxfactor

L´oréal, tento gel na obočí je super hlavně v tom, že obočí mega zafixuje a to se nehne i kdyby jste v něm spali, což je plus hlavně pro party heart.
Cena už je o něco vyšší než u předešlých produktů. Ovšem v porovnání s gelem od Essence je ne to téměř totožně, až na tu mega výdrž a fixaci.
Loreal

Benefit, snad nejprofláknutější gel na obočí současnosti je právě Gimme brow od Benefitu, sice je to nejdražší varianta, kterou jsem Vám dnes nabídla ale musím i já potvrdit, že tento produkt je opravdu kvalitní a sovou práci dělá špičkově.
Benefit

Podtrženo sečteno všechny výše uvedené produkty se dají na zdokonalení Vašeho obočí krásně využít, takže záleží jen na Vás, jaká cenová relace je ta Vaša a hlavně jaký druh úpravy preferujete, jestli průhledným gelem, stínem, tužkou a nebo zabarveným gele.

Přeji krásný víkend s krásným obočím :)



Žádné komentáře:

Okomentovat