pondělí 28. září 2015

Nejrychlejší, nejlepší a nejzdravější svačinka

Je podzim a tím pádem i období sklizně jablíček.
Každý ví, že jablka jsou velmi zdravá, nabitá vitamíny, minerály, spalují tuky, obsahují přírodní cukr, který je skvělý pro naše tělo a k tomu výborně chutnají.

U nás na vesnici máme na n zahrádce tři jabloně, tudíž i spoustu jablek.
Za to jsem velmi ráda, protože jablka miluji ale nemohu je okusovat, protože mě z nich vždy bolí dásně a natékají rty.
Proto si jablka z velké většiny vždy krájím na menší kousky.

Zrovna včera, když jsem na jedno takové jablko dostala chuť mě napadlo, proč bych si nemohla dát jablko teplé?
V krku mě bolí, je mi zima a teplé jablíčko by mohlo chutnat dobře, jako ve štrůdlu.

A tak jsem to zkusila.



Jablko jsem i s kůrkou rozkrojila na půl a poté ještě na menší kousky.
Dala do mističky a nechala v mikrovlnce zahřát na cca 30 sekund (dokud jsem z ní neslyšela jak jablka syčí).
Na to jsem je vyndala a posypala skořicí, množství si zvolte podle chuti. Pomocí vidličky jablka se skořicí promíchala a dala ještě na chvíli do mikrovlnky. Opět na nějakých 30 sekund, dokud jsem neslyšela ty podivné zvuky.

Nakonec stačí jen ještě jednou promíchat a všechno sníst!!
Jablka chutnají teplá velmi dobře ale štrůdl mi moc nepřipomínají. Spíš jsou ještě lepší.



 
Tady vidíte, jak za pár minutek, ze dvou Vám prospěšných ingrediencí jde udělat chutná a zdravá snídaně, svačinka, večeře... cokoliv.

Ještě řeknu, že podle studií jedno jablko denně dokáže pomoci prevenci spoustě nemocí včetně rakoviny.
Samozřejmě to nemůžete brát tak vážně, to by bylo bohužel až moc lehké, ale proč by nemohlo pomoci.?

Žádné komentáře:

Okomentovat