neděle 27. září 2015

Podzimní must have

Je to tady, moje nejméně oblíbené roční období už přišlo. Ano, je to podzim, čas, kdy sluníčko odchází a přichází mlhy, zima a studený déšť.
Je to to období, kdy ráno vstáváte a už je tma. Také to tak nesnášíte?
Jste pak celý den unavení a bez chuti do života...?
Já to tedy tak mám od října až do prosince, nejsem prostě milovníkem podzimu, nástupu školy a zimy, to není nic pro mně.

Ovšem podzimní móda a ostatní činnosti je něco jiného. Zbožňuji podzimní líčení, oblečení, svátky i jídlo a pití.

Podzimní must have jsou tady.


Začnu od hlavy k patě.

Klobouk
je mezi módními trendy už dlouho a nehodlá odejít a já jsem jen ráda!
 
Pod kloboukem by mělo být vidět bezchybné obočí, a výrazné rudé rty.

 
 
 
Dalším podzimním kouskem je cardigan, pončo nebo kimono
 


 
 
Na záda nepatří nic jiného než batůžek, kožený ještě lepší
 
 
Do ruky, s rudými nehty nepatří mobil ale kniha
Say fuck it!


A aby Vaše ruce vypadali vždy dobře a zima je nevysušovala doporučuji tyto tři krémy na ruce.
Z DM, Fann parfumerie můj oblíbený, a z Avonu (cena každého nepřesahuje 100,--)



 
K mým vlastní podzimním must have patří i jídlo, pití a různé kulturní akce.
Je období sklizně švestek a proto mám hlavně září spojené se švestkami.
Vinobraní (i když vím, že to není až tak podzimní akce ale nevadí), což jsou vždy úžasné vesnické akce spojené především s burčákem.
Když už píšu o vinobraní, za zmínku stojí i zelenobraní. Na jednom takovém jsem byla zrovna včera (26. 09. 2015) ve Vidově, jižní čechy.
Byla to krásná akce, opět vesnického stylu. Spojená se spoustou jídla, pití, zábavy, super lidí, muziky a hlavně zelí. Jen škoda toho počasí.
A kdo by na podzim nezapomněl na všemi u nás tak oblíbený americký komerční svátek Halloween.
Osobně je mi líto, že se u nás nepořádají pořádné Halloweenské party, plné kostýmů a dekorací. Vím, že to není náš svátek ale to snad vadí? No tak češi.
 
Podzimní must have aplikace pro tento rok je mnou objevená již na začátku léta a to... Dubsmash!
Na podzim začínají i nové série různých seriálů jako například Once upon a time, zkuste se kouktnout.
 
A samozřejmostí je cvičení, pro nás lenochy bohužel.
Vím, že běhat se dá za každého počasí ale to mě se opravdu nechce (vlastně celkově jsem ten typ člověka, který když se pro něco nadchne jde si za tím a jinak mu je to jedno, mám to tak i s během jeden čas jsem běhala pět km každý den za každého počasí  nyní na to kakám), stejně tak se mi nechce trávit hodiny v tělocvičně s fitness maniaky, na můj milovaný tenis už je zima a hrát ho v hale to fakt ne, při tenisu musíte cítit písek pod nohama a slunce na tváři.
Tak jak si tedy udržet letní bikiny postavu?
Jóga je to to pravé a pokud nemáte rádi pomalé pohyby, opět apeluji za Zumbu.
Novinkou, tedy pro mne je Port De Bras odkaz .
 
 
 




Žádné komentáře:

Okomentovat