úterý 22. září 2015

Věci, které Vám udělají skvělou módní službu

Dřív jsem byla ten typ dívky, která zbožňovala fialovou, tmavě růžovou či tyrkysovou barvu. Mé trička byla vždy s potiskem, čím větší, tím lepší. Kalhoty legínového typu byly v tehdejší době (bohužel i teď) nezbytností číslo jedna.
Nejlepší zimní bunda, kterou jste mohli mít byla barevná k krátká.

Říkáte si, že ty časy nejsou až tak vzdálené, máte pravdu je to přibližně tři roky zpátky.
Tenkrát jsem neměla svůj vlastní rozvíjející se vkus ani názor, stejně jako většina dnešních teenagerek.
Pojem nadčasové kousky mi nic neříkal a ani jsem neuvažovala o kombinaci bíle tričko a černé kalhoty, tenkrát to pro mě bylo moc obyčejné.

Nyní vím, že méně je více. A proto přicházím s inspirací na věci, které Vám každý den udělají skvělou módní službu.

I když Vám tyto věci připadají obyčejné, opak je pravdou. Můžete je nosit na spoustu příležitostí a různě je kombinovat.

Začnu mým miláčkem nebo-li koženou bundou

nedávno jsem si v Pimkie koupila novou černou koženou bundu cca za 800,-- ve slevičce.
Je to stará dobrá klasika, která nikdy nikoho neomrzí. Barvy od černé přes béžovou až po křiklavě červenou jsou Vaší volbou, stejně jako střih.

bílé tričko, moje nová kožené bundička, bílé(či béžové, rudé) nehty a k tomu zbytek letního opálení je celkem fajnová kombinace na všední školní den
Bíle tričko

když už jsem u toho mým dalším typem na kus šatníku, který se v něm nikdy neztratí je bíle tričko. Buď to obyčejné nebo s černým potiskem.
10+1 fashion tips  další tipy pro Vás a Váš šatník

kousky do šatníku, které se tam nikdy neztratí  nášup must have

Rifle

jsou v módě, vždy byli a vždy budou, tím mluvím o riflových kalhotech.
Skinny a boyfrends jeans jsou v dnešní době nezbytností, která je vkusná, stylová, pohodlná i nadčasová.
Kdo v dnešní době nemá DIY nebo koupené roztrhané kalhoty?



Diy ripped boyfried jeans

Diy ripped skinny jeans

Tenisky

nejsem zastáncem toho, aby se tenisky nosili v létě ani v zimě ale když to vezmu na druhou stranu i tak je vidím jako nejuniverzálnějí kousek botníku. Mezi mé největší oblíbence patří Conversky (vyšší černé a nízké bíle) a Nikey, hlavně barevné na běhání, které se dají využít i k městským outfitům.

Big black bag

velká černá taška je skvělým pomocníkem do školy, práce, nákupy i cestování.
moje big black

Nyní se přesunu ke rtům, které jsou každopádně skvělým módním doplňkem a dají vašemu outfitu třešničku.
Rudá

rtěnka Eva od L´oreal Paris krásně opticky vybělí zuby a "diamantovými" náušničkami nic nezkazíte.

Posledním bodem na mém seznamu věcí, které Vám udělají každý den fashion nebo beauty službu je

nude paletka

očních stínu, kterou můžete využít několika způsoby ale hlavně na líčení očí
nude paletka na míru

Snad Vás můj dnešní článek přesvědčil nebo utvrdil v tom, že méně je někdy více a že jsou tyto kousky opravdu základem každého šatníku na každodenní nošení.
Protože žena bez kožené bundy a rudých rtů je jako žena bez little black dress a lodiček.

Krásný zbytek dne a nezapomínejte ani na obočí na obočí záleží




Žádné komentáře:

Okomentovat