středa 21. října 2015

Co jednoznačně patří k letošnímu podzimu?

Paradoxně nemám ráda podzim ale miluje věci, akce a atmosféru, kterou s sebou přináší.

A co podle mně jednoznačně patří k podzimu?
Je toho spousta od oblečení, doplňků, pečující kosmetiky přes pití, dekorací až po svátky a další užitečné věcičky.

Začnu od věcí, kterou už hrozně dlouho sháním.
Ano je to klobouk, zrovna nedávno jsem si vyhlédla boží kousek v Lindexu sice za 800,-- ale stojí za to. Dokonce mi skvěle padl na mojí obří hlavu a krásně se hodí k mým kudrnatým vlasům, což je výhra.
Ovšem jsem se zarazila, když mi mamka řekla, že kdyby potkala někoho s takovým kloboukem ve městě myslela by si, že je divnej a musela by se tomu smát.
Což mě dovádí k otázce... opravdu jsem v Česku (Českých Budějovicích) tak zastaralí, že nepřijímáme nic nového a nebo je klobouk opravdu tabu?
Moje odpověď je jasná, lidi jsou tu prostě very retro ale ne v tom dobrém slova smyslu. Ať si každý nosí, to co se mu líbí, sedne mu a vystihuje jeho podstatu.

Další funkční ale i módní věcí je šála, ta jednoznačně k přicházejícímu chladnému počasí patří. Já si pořídila opravdu velkou, dlouhou a teplou tmavě béžovou šálu z H&M. Více v nákupech.

Teď se přesunu k nehtům.
Tmavě červená, zlatá, béžová, tmavě žlutá, tmavě zelená, hnědá, černá, atd. to jsou podzimní barvy jeda báseň a zároveň i moje nejoblíbenější.

S příchodem podzimu začíná foukat studený vítr, pršet a mrznou z čehož vyplývá, že Vaše rty si zaslouží tu nejlepší péči, kterou je jednoznačně Carmex!!
A pokud Carmex nemůžete sehnat, zkuste stejně jako já Candy queen balzám od Balea, za kerásných 30,--
právě nyní jsou v DM drogériích totiž ve slevách. A musím říct, že voní božsky po karamelu, dokonce cítím i tu chuť jemně na rtech, ty jsou velmi příjemné a hebké.

Další mojí stálicí, kterou zbožňuji hlavně na podzim je peelingové mýdlo.
Krásně vyčistí pleť a dokonce pomáhá v boji s celulitidou boj proti celulitidě a suchou kůži. Nejlepší jsou ty od Manufaktury, toho meruňkové jsem dostala od babičky, vydrželo a posloužilo skvěle.
 
Termo hrnek je super věcička na ty chladná rána cestou do práce nebo do školy.



Nakonec Halloween
štvou mě ty lidi, kteří pomlouvají Halloween. Ano je to komerční svátek, který nemá s naší republikou nic společného, protože my máme Dušičky. Ale no co jako? Proč by někde nemohla být nějaká pořádná párty v kostýmech. Bylo by to báječný osvěžení a zábava.
Proč by jsem si nemohli vydlabat dýně? I lidé všeho věku by se vyblbli s kostýmy, tradiční zábavou, nebo s trick or treat.
Proč bychom nemohli svalit Dušičky i Halloween?

Žádné komentáře:

Okomentovat