pátek 9. října 2015

Gosh Primer plus ano nebo ne?

Dnes se hlásím s recenzí Primeru plus od značky Gosh, která se nedávno objevila v českých Fann parfumériích.

Nebyla bych to  já, kdyby jsem od této nové značky nevyzkoušela alespoň jeden produkt. A jak to vypadá bude také posledním, jelikož jejich všemi vychvalovaná hydratační báze pod make-up mě moc neuchvátila.
gosh

Když jsem si přečetla, že báze je obohacená o sněžnou řasu, tudíž by měl pleti dodávat mladistvý vzhled byla jsem nadšená.
Dále primer slibuje vyhlazení mimických linek a pórů.
Jeho největším plusem má být jeho schopnost pleť hydratovat a vyhladit, tudíž připravit Vaší pleť na nanášení make-upu a jeho celodenní nošení.

Za všechny tyto schopnosti, ve 30 ml a pěkném obalu s praktickým dávkovačem se účtuje 399,--, což je dle mého názoru naprosto úžasná cena, pokud produkt dělá to co má.


 

Jo a to nedělá, bohužel.

Neříkám, že celý produkt je špatný, samozřejmě má i své klady ale znovu si ho opravdu nekoupím. Můj názor zůstává stejný nikdo neprohloupí s bází Satin base od Dermacolu.
Dermacol baze

Dneska tu ale nechci psát nic o Dermacol bázi, ve světlech reflektorů je podkladová báze pod make-up od značky Gosh.
Jaká vlastně je?
Upřímně řečeno moje pleť není ideální, obličej se mi na některých místech loupe a na zbytku je mastný. Ovšem jak kdy někdy je jen mastný, jindy se jen loupe.

A právě proto jsem sáhla po tomto primeru, který slibuje hydrataci ale i zacelení pórů, a zlepšení kvality pleti, což beru jako zmatnění.

Ovšem sliby chyby.
Musím se smát, když si čtu o údajných hydratačních a omlazujících účinkách tohoto produktu.
Mně se díky jeho používání udělali vrásky a to je mi 18 let.
Hlavně v oblasti očí je to velmi znatelné, dále u nosu na tvářích a dokonce i na čele.
To beru jako největší minus této "omlazující a hydratační" báze.
Aby se vůbec dala požít, musíte nejdříve na obličej nanést krém a poté hned bázi. Protože pokud by jste tak neučinili, primer by jste vypotřebovali během měsíce. I přes krém se báze ne moc dobře roztírá.

Velmi mě to mrzí tento primer mě zklamal, ani nevím, jestli ho dopoužívám.
Ale abych nebyla negativní zakončím dnešní článek jeho velmi pozitivní schopností. Díky této bázi má můj make-up opravdu zmatňující efekt (ale že by se mi zlepšila její kvalita, jak slibuje to ne).
Ano takže zmatňující efekt je velkým plusem, jelikož nemusím používat pudr a to ani během dne.

A hádejte čím to je? Nehydratuje a tím pádem se pleť vysušuje a dělají se vrásky o které opravdu nestojím. Nějaká rada na domácí nebo drogérkovou masku či krém proti vráskám?

Závěrem tento produkt není taková pohroma například pro hodně mastnou pleť by se hodil, tohle je opravdu velmi individuální každý je jiný ale za mě a mou suchou kůži ne, mrzí mě to, vkládala jsem do něj naději.

Žádné komentáře:

Okomentovat