sobota 10. října 2015

Když už jsem fak závislá na ovesných kaších

Je to tak jsem veliký milovník ovesných kaší od jahodové přes mandlovou až po meruňkovou či borůvkovou.
Všechny jsou výborné, zdravé a hlavně domácí. Takový souhrnný článek naleznete zde odkaz a zde odkaz .

Dnes tu mám zase dva receptíky, které u mně za poslední dny vyhrávají na plné čáře.
Tento týden jsem totiž snídala ovesnou kaši šestkrát a to je u mně co říct, jelikož snídám hodně, ráda a hlavě sladké(ehm.. koblížky, sušenky atd.)
Díky těmto kaším jsem ale neměla chuť na sladké, jelikož samy sladké byly ale bez zbytečného cukru.

Každá ovesná kaše Vás zasytí na velmi dlouhou dobu, tím pádem se hodí všem, kteří chtějí zhubnou. Dále je plná látek prospěšných pro naše těla, i to co si do ní dáváte (oříšky, ovoce,..), takže je vhodnou volbou snídaně i pro lidi, kteří jsou fanoušky zdravého životního stylu.

Prostě rychlá, levná, zdravá, jednoduchá a chutná snídaně.
Nebo večeře?
Dočetla jsem se, že ovesná kaše k večeři cca 3 hodiny před spaním pomáhá ke zdravému spánku a rychlejšímu usínání.

Čokoládová ovesná kaše

Co na ní budete potřebovat?  Pouze 4 ingredience...
  • Alpro sójové čokoládové mléko
  • směs na ovesnou kaši nebo-li rozmixované ovesné vločky
  • celé mandle
  • sušené brusinky
Postup je naprosto jednoduchý do misky nasypete vločky a zalijete mlékem tak, aby bylo mléka více než vloček. Zamícháte a dáte do mikrovlnky tak na 60 sekund. Poté vznikne na vrchu kaše taková mňamózní čokoládová krustička, na kterou stačí dát brusinky a mandle.
Kaše je vždy lepší, když si jí zamícháte, konzistence by poté měla být hezky vláčná


Hrušková ovesná kaše

nenechte se zmást ne pěkně vypadajícím obrázkem, takto to dopadá, když ráno chvátáte do školy, uděláte výbornou kaši ale pak si jí musíte vyfotit. Typické pondělí

také jen ze čtyř ingrediencí, až na tu jednu brusinku, co tam vidím :D
  • hruška
  • směs na ovesnou kaši
  • Alpro vanilkové sójové mléko
  • skořice
postu opět velmi jednoduchý. Vločky zalijeme mlékem, aby ho bylo více, než vloček. Dáme tentokrát na 30 sekund do mikrovlnky, poté přidáme nakrájenou hrušku, na kousky velké dle Vaší chuti. Zasypeme skořicí, opět podle chuti. Zamícháme a dáme na nějakých dalších 15-30 sekund do mikrovlny.
A je hotovo.
alpro mléka

Žádné komentáře:

Okomentovat